AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
923

Var kan ja köpa denna fälg?

Njuren
Hej, någon som vet var man kan köpa denna fälg Länk förutom på det företag jag länkade till? De finns där men bara i svartonat mvh Njuren

BMW - i nöd och lust?
Visa användare
19
damir_M
525i-89
Länk

dem kan få fram dem flästa modeler

Visa användare
19
damir_M
525i-89
kolla länk

Finns ett företag i Jönköping som har mycket replika fälgar i sitt sortiment. Givetvis kommer jag inte ihåg vad de heter nu, men de brukar annonsera här på Autopower, så deras banner dyker förhoppningsvis upp snart.

/Fredrik
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Helt riktigt Fredrik, du tänker säkert på Däck & Fälg Center, killen/bossen där heter Tony. De har grymt mycket att göra men har alltid varit trevliga de gånger jag handlat eller haft kontakt med dom.

Njuren
Hello boys! Tack för era svar,var på molway igår och de hade fälgen men bara i svart tyvärr, annars var de bra o göra med!

BMW - i nöd och lust?
söker oxå efter en fälg som e omöjlig att få tag på en mille migla evo fälg till e e46
Njuren
jag har asså letat efter denna fälgen säkert 9timmar per dag sen i måndags, antingen är de slut på lager o kan inte beställas eller så är det upptaget hos däckfirmornas telefoner tom klockan 22:00! Hittat nån beg i GBG, får kanske se bilder på den ikväll. Har helgen på mig oxo, wish me luck!

BMW3: Hur ser den ut?

BMW - i nöd och lust?
Hos Bilpriser.se så tar dom faktisk hänsyn om till följande utrustning på en E87

Helläder
Comfort pkt
Dynamic pkt
Navigation pkt

Inte för att det ger så värst mycket men ändå.

En 116 från 2004 med samtliga paket enligt ovan och 3000mil på mätaren värderas till:
187 100 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare.
Privatpris 162 000-174 000 kr

Personligen så skulle jag köpa begagnat eller välj ett annat märke...
Som exempelvis Honda Civic som har i princip allt som en fullsmetad E87 för under 200kk. ;)
Oj, inlägget ovan hamnade HELT fel sorry. Ta bort.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.