|
|
|
|---|---|
| Jag har sökt och läst men är ändå osäker , går det inte att släcka airbag lampan genom batteri reset eller måste den släckas med instrument? Jag gjorde en miss(tror jag) när jag drog nya högtalar kablar in i dörrarna genom att jag slog på tändningen för att visa polaren en grej samtidigt som ena dörren var helt urkopplad och efter det så tänds varningslampan. | |
|
BMW ÅF eller en liten reset mojäng ( "airbagåterställare") som Hasso köpte hem från USA Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Beror den tända lampan på mitt misstag då tror ni? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Sätter du på radioläge med tändningsnycklen och har någon krets isärtagen i airbagsystemet , även instrumentet borttaget så tänds airbaglampan och den måste resetas med diagnosprogram eller återställare. ///MVH Hasso Länk |
| Tack Hasso! Då är airbag systemet troligtvis helt iallefall , kollade på återställare hos:Länk men dom verkar inte ha någon som kan återställa både airbag och övriga system utan man måste köpa två olika , finns det nån liknande återställare som tar bägge systemen?Tips? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.