|
|
|
|---|---|
|
Oturligt nog är det någon smitare som kört på och kvaddat min vänsterytterspegel, så nu försöker jag bestämma mig för följande: 1) Reparera spegeln Reservdelarna kostar 2200:-, lackat o klart, egen montering. Flera veckors leverans. 2) Köpa M3 speglar från stylabilen.se Speglarna kostar 1900:- för paret, exkl. lackning o montering. Leverans inom dagar. 3400:- lackat o klart (se nedan). Har nån tips på lackerare inom Stockholm? Har fått pris på 1500:- för lackning av speglarna - verkar det för mycket? Vilket skulle du göra? | |
|
köp m3 speglarna dvs E46 ej e36 eftersom det är en e46:a. det ser så taskigt ut annars. Jag personligen har råka ut för samma sak, köpte m speglar ist. Har reverv delar livä fån dom, kanske nått som du behöver för att få igång din backspegel. Eller sök på delar säljes så finns det speglar till salu. Min är dock coupe! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| köp mina :) Länk | |
|
bfg: Köp reservdelarna till dina orginal M3 E46 speglar. Köp inga kopior vad du än gör. Det skiljer ganska mycket i utseende och storlek på org. M3 och på alla de kopiorna jag har sett när det gäller E46. Stylabilen säljer för övrigt även BMW Orginal speglar om jag inte minns fel, värt att kolla kanske. Vet inte varför killarna ovan blandar in E36. Att ha M3 E36 speglar på en M3 E46 är ju helt galet och fruktansvärt fult enl. mitt tycke! M3 E36 spegeln är bland det snyggaste som gjorts i spegelväg och sitter perfekt på en E36 men inte på en E46 pga av det mycket rundare linjerna som E46 har. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Hahahaha, såg först nu att det va en väldigt gammal tråd. Robino! Du får inte luras på detta viset ;) bfg: Hoppas det löste sig. Vad gjorde du till slut? Länk |
|
|
Jimmyboy! Jag köpte M3 e36-speglar till min e46:a, för jag tyckte helt enkelt dom var snyggare, så illa tyckte jag inte att det blev. Länk BMW CS #5206 |
|
|
hehe.. Men vad tycker ni om mina då? Är det ett rimligt pris? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.