|
|
|
|---|---|
| hm gick ut i morse verkar som nån har försökt att ta loss min list vid dörren=( jag fick den på plats men på ena sidan av listan får jag den inte ihop den riktigt utan de är glapp i mellan,ser inte så fint ut hur fixar jag det=/ | |
|
Och bilen är en...? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| en m3a | |
|
Listen är nog böjd vi änden. Försök räta till den. Gummihattarna ska sättas på dörren innan själva listen. |
|
| allså jag har satt ditt list men vid änden vill den inte typ 5 cm innan dörröppningen på höger sida=/ fasen vad ska jag göra har försökt pressa dit men den går bara ut igen=( | |
|
Jockess: Om du skall kunna få vettiga svar på din fråga så bör du uppge vilken modell du har på din M3:a. Är det en E30,E36 eller E46?? Förmodligen skiljer det inte mycket i sättet de är fastsatta på men det ger ett dåligt "intryck" att bara slänga ur sig "Hur sitter listen fast på min bil?", ungefär som alla i hela sverige visste exakt vad för slags bil du kör... För övrigt är jag inne på M5T's linje... |
|
| jag har en m3 e36-96a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.