|
|
|
|---|---|
|
va i bryssel nu i veckan och passade då på att spana in lite schyssta bilar. En hel del BMW fanns där kan jag medela. Nu till min fråga. Jag kör en 320 e46 -99 och har som orginal lyktor, röd/orange med det röda nedtill och det orange högst upp. Nu är det så att i bryssel såg jag en annan variant som jag aldrig sett. Den var orange i mitten och röd uppe och nere, det var orginal för det var många som hade denna variant. Denna finns ju också som vit i mitten, men jag hade aldrig sett denna variant förut. Finns det någonstans där man kan se vilka olika baklyktor som hör till vilken modell, år, osv.? | |
|
Det är faceliftlampor (från 2002), men med orange blinkers. Alla svensksålda har vita som standard, därför är de ganska ovanliga här. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tja! Jag har själv en 320i Touring E46 fast 01:a. Det är en tyskimport och jag har därför bakljusen delade på gult/rött. Nu vill jag byta så jag har vitt/rött, någon som har en aning om vad det kan kosta? (BMW original) Tacksam för svar! |
|
|
hittade ett par för 1750:- på Stylabilen.se, äre dessa jag skall ha? bifogar artikelnummer om någon orkar kolla och verifiera... Artikelnummer: BAKTOURINGE46 Sida: Länk e46/belysning/BaklamporE46.asp |
|
|
Stämmer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.