AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
786

Ett rimligt pris för min Bmw 330ci 02 ?

Kw
75
Kwan
E92 kommer i september!
Hej

Funderar på att sälja min bmw 330ci vad är ett rimligt pris för den? här är lite kort info

- Komfotpaket o Clubsportpaket
- Sportstolar, halvläder grand turismo
- Vinter alu,däck 17" alu Sommar 18" M V-eker 72,
- Sportchassi,
- Elstolar med minne
- Xenon o sånt som kommmer med paketen
- mil mellan 5500 - 6000
- all service o oljebyten gjord hos BMW
- Ljudsystem byggt hos BRL värde ca 20 000+
- ditec behandlad sen ny gjort återbehandling
- Svensksåld 1 ägare jag som hämtade ut den ny.

här är en länk på hur den ser ut Länk fast silver

Säkert glömt en massa saker men har nog fått med det viktigaste :)

Låter som en riktigt fin bil. Personligen saknar jag skinn, och så gillar jag inte Clubsport-vingen, men det är ju naturligtvis en smaksak. Förutsätter att skicket är så bra som man kan förvänta sig med tanke på ålder, mil och biltyp. Jag tror på att försäljningspris på ungefär 200' eller strax över. Annonspriset bör ligga något över. Vad tror du själv?
Kw
75
Kwan
E92 kommer i september!
A är inte heller så förstjust i vingen :P och dom har tagit min vinge 2ggr :( den sitter fast skruvad så när dom väl har tagit den så har den gått sönder så dom har ingen använding för den heller :P a den är i mycket bra skick har tagit hand om den väl!!! a tänkt mig runt 200 - 220 något sånt, funderar på lämna in den hos en firma för försäljning, el ska man försöka sälja den själv, har aldrig sålt en bil i hela mitt liv :P
Det kan nog vara betydligt enklare att få den såld genom en seriös firma, framför allt eftersom de kan erbjuda finansiering. De kan antagligen sälja bilen något dyrare, vilket gör att du i slutändan inte förlorar så mycket på att sälja den via en bilfirma. Detta är dock ingenting som jag har erfarenhet av, så någon annan kanske kan komma med mer insatta synpunkter.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.