|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Knutstorp bilder: Länk //Palle |
|
|
Konstigt, jag såg inte en enda bil med BMWPower-kännetecken... Fan grabbar, varför KÖRDE ni inte!!!??? Det bästa som hänt både mig och bilen! (1.18,8) Men då finns det ett par sekunder till att fila. Jag hann ju bara med 22 varv. Fin touring bredvid e28 M5an på Palles bilder, de som är tagna bakifrån. Jag undrar vems den kan vara...:) |
|
|
Antiloop: He he var det din, snacka om låg... du kom lite senare va? Jag var där vid 1000. //Palle |
|
|
Gula Koni och H&R-fjärdar...:)) Kom inte förrän strax efter 12, var tvungen att jobba på förmiddan! |
|
| Palle: Fasansfullt fin puts du hade på fälgarna förresten :) Såg bara en dam i bilen förstås. | |
|
Antiloop: Vad kostar en sådan uppsättning? Måste säga att det var snyggt, jag tycker nog min skulle ner lite till så hade den varit perfekt. //Palle |
|
| Jag har det så bra så att bilen köptes med den utrustningen, även Recarostolen ingick :)) Kan varnt rekomenderas, den ligger suveränt!! | |
|
Antiloop: Hittar inte din bil på vår hemsida, du har väl anmält dig? //Palle |
|
| Bilen finns där, men inte några bilder:( (Lund) | |
|
Antiloop: Hittade nu, bilder på gång? Annars kan du ju skriva ner lite info om ditt strykjärn så länge. //Palle |
|
|
Palle: Kanon med lite bilder för oss som inte kunde komma att gåtta oss med. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke: Här är ännu fler. Länk //Palle |
|
|
Hur gick det med touring klubben? JAG ÄR MED om det blev nåt!!!!!!!!! maila mig gärna om detta! humanrage@home.se TACK! C-YA! |
|
|
Till alla medlemmar: För att vår hemsida skall bli så komplett och innehållsrik som möjligt, ber vi er alla som inte har skickat in bilder, skriva lite info om era touringar, och lägg gärna på en rem, när det gäller bilder. //Palle |
|
|
Härligt Palle! Maila infon till mig. Har ni inga bilder så skicka i alla fall info som utrustning mm mm. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Glömde. Ni som inte kollat i touringsidan, gör det! Surfa in via min hemsida nedan. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
O.B.S....... Till alla medlemmar: För att vår hemsida skall bli så komplett och innehållsrik som möjligt, ber vi er alla som inte har skickat in bilder, skriva lite info om era touringar, och lägg gärna på en rem, när det gäller bilder. //Palle |
|
|
Efterlysning! Christer Annermalm som äger en 530iA touring. Klubben har fått fel mailadress och skulle vara tacksamma om du vill ge dig till känna så felet kan fixas till. Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.