|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej på er alla: Det kommer bilder på min pärla i veckan på galleriet, mina 18" åkte på i helgen skönt att slippa vinterdäcken. Må gott! //Palle |
|
|
Jorma: Vad har du för färg på bilen? mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
Jorma Tiainen |
berg: vit.. Hursså.. Skrev jag inte DET?? ajajaj men en massa bosch bignickar e det iaf =) |
|
Ja nu finns min älskling i galleriet oxå! Kommer väl lite seriösare på vår gemensamma hemsida ;o) (när den blir klar...) Cya // Jens |
|
Zäta |
Givetvis är jag med !!!!! |
|
Zäta: Du är så välkommen. Maila mig lite uppgifter så hamnar din bil på sidan redan i starten. _Squard_ är utsedd som webmaster och har lovat att släppa sidan denna veckan. Just nu så är det hela 37 stycken som visat intresse så visst kan det bli något av detta. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det vet jag inte om du gjorde. Är det du som har tonade rutor bak och någon typ av ögonlock som jag inte sett förrut. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
Jorma Tiainen |
Berg... Nej.. Men tonade rutor har jag men inget ögonlock.. |
|
Då var det nog inte din bil jag såg. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
|
Hej på er: Vi får hålla tråden levande :-) ni kommer väl till Knutstorp på söndag? Må gott! |
|
|
Självklart!!!! =) //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Nu är det på gång... Kolla in på min sida får du se. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Man blir inte mobbad om man vill vara med även fast man åker fyra? | |
|
hks: Absolut inte, välkommen. Må gott! |
|
|
Toppen Micke! Bra med ett Touring-gäng... Det är ingen som säljer en gammal E30, så jag vågar visa mig med er? :) |
|
|
Gr8ride: Kul att du tycker till. Man skulle väl kunna räkna in X5 som touring eller??? Maila mig info så ska jag lägga ut det på sidan. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Constrictor: Var det din bil som stod i början på området på Ring Knutstorp? Var framme ett par gånger, men ingen där, tänkte vi skulle snacka lite touring :-) såg du Audin som körde av? Fördärvade hela sidan på bilen :-( Må gott! |
|
|
Yes! Det var lilla Bettan! ;-) Kul att se folk som verkligen använder sina bilar! Dock vågade jag själv inte köra och leka! Jo, jag såg Audin! Stod på lilla läktaren precis vid kurvan, såg hela smällen! Killen i fråga skrek & slog vilt omkring sig i bilen, men lugnade så småningom ner sig! Usch! Kunde varit jag..;-) men han kom helt fel in i kurvan.. Och i hög hastighet!! Kasst väder bara! Ha Det!!! //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
En sak! Det var några killar framme vid bilen 1 gång vad jag såg, jag satt i 525án e39'an som stod några bilar bort.. En polare jag dragit med mig, vilken underbar bil! =) //Kungen Af Malmö |
|
|
Japp kallt var det, men ändå skoj! skall testa familjekörningen i augusti, kan ju vara kul att testa banan.... //Palle //Palle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.