AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.319

Touring-klubb??

Sida 3 av 5
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Kimpa, snygg touring du har, passar som handsken med M3 fälgar:-) madieraviolett är ovanlig färg, jag har tecnoviolett metallic, den måste vara snarlik väl? Vet du? det kommer bilder snart på min...

//Palle

Audiman
Ja eftersom jag snart skall bli Touringägare jag med så anmäler jag härmed mitt intresse. Det är alltid bra med ett "forum" av något slag för sitt intresse. Se bara på BMWPower och NordicAudi. Två utomordentliga sidor bägge två om än för olika folk. All heder åt dem som jobbar häcken av sig för oss andra bilintresserade.

Är Göteborgare så Brostugan är väl inte aktuellt för mig dock... ;)

Är det inte tyskt är det inte en bil.
(//Audimannen "snart Touringmannen..." =))
_j
11
_jc_
540i Touring -95
Coolt.

Fixar dock inte Sthlm...
Bor i skåne, jobbar i köpenhamn.
5 minuter till jobb ;o)

_S
86
_Squad_
325i Touring -90
En "Touring klubb" hemsida är på gång nu. Undertecknad och Micke Olsson håller på och bollar lite idéer och det kommer nog inte dröja särskilt länge innan den blir färdig.

De som är intresserade av att va med i klubben kan skicka ett mail med personuppgifter (namn, ort, ålder)
och kort om Eran bil. Bifoga bilder, det är ju det som kommer att visas på hemsidan.
Skriv "Touring klubb" i subject-fältet el. motsvarande.

Är det någon som har fler förslag eller synpunkter som går det bra att maila dem också.
Jorma Tiainen
Trevligt att det va lite folk som hakade på min idé... Hoppas vi kan mötas i sommar nånstans.. Synd att jag har helgen bokad annars hade jag åkt till Jönköping på Elmia... Väl mött i sommar alla touring-älskare GLAD PÅSK på er alla!!!!!!!! Elva noll glider jag upp till norrland.... Möter ni en vit touring med dimljus å parkering med "böseblick" Blinka tbx.. Det e jag =) Ha det gott alla!!!!!!!!! Nu tackar Jorma för sig.. BMW det e bil det.. Adjö..
_j
11
_jc_
540i Touring -95
=> _squad_ och micke
Bilder som man skickar...hur stora får de vara..sitter ni på adsl/bredband??
Hur många vill ni ha?
Vill ni ha ett par mpg filer oxå ;o)
(tänkte filma min bil, billjud o dyl)

vi hörs // Jens

_jc_...
Jag har i alla fall ADSL så det är bara att maila på.

Titta gärna in på min sida.
Länk

Mvh.
Micke Olsson
X///M-JOCKE
Jajja mensan!!! jag hänger oxså på om det skall startas någon "spermatrucks klubb"

X///M-JOCKE
_S
86
_Squad_
325i Touring -90
==> _jc_

Jag har bredband så det är bara å skicka
skulle det bli jobbigt med mailen så är mitt
ICQ#150006303.

Mycket bilder och några rader om dig själv vore bra.
hemsidan är på gång nu
Sv
36
Svoth
1502 -75
Klart att man måste vara med när det kommer ett sånt här upprop!

/Sverker
Visa användare
422
Palle
Hej alla: är det någon som skall på Bmw träffen den 28 april? Plats Knutstorp, det hade ju varit trevligt att träffas :-)

Något nytt om vår hemsida?

//Palle

Visa användare
345
Gr8ride
BMW 325i cab -90
BMW M5 -89

BMW CS #4005
Touring är bra, har ägt flera. Vill vara med....
_j
11
_jc_
540i Touring -95
=> palle

Berätta mer om Knutstorp..
Var finns det info?

// Jens
Visa användare
422
Palle
Jens:

28 april 2002 Banträff Ring Knutstorp, BMW Sport Club
Knutstorp - banträff SC, Audi Clubsport samt CS/Sydsektionen inbjudna

//Palle

_S
86
_Squad_
325i Touring -90
==> Palle
ang. hemsidan så är den snart klar, men vi har bara fått biler och intresseanmälan ifrån 4 (!) pers än så länge. Maila mig eller Micke olsson med alla uppgifter och ev. bilder.
Visa användare
422
Palle
Squad:

Låter bra det! jag själv har inga bilder än, men skall ta inom två veckor.

//Palle

MrDomi
Jag är med....
Jorma Tiainen
Squad: Jag ska osså ta bilder på min pärla... Har juh bilder men tror inte dom duger.. En E-30 med vinterskrud vill ju ingen se.... B3 med nya bilder.... Dom kommer!!!!!
_S
86
_Squad_
325i Touring -90
Jorma Tiainen

Det låter bra. Min har också "vinterskruden" kvar men imorgon åker nya 17" på och då ska här fotas.
skicka bara...
Jorma Tiainen
Det räcker noog om du skriver mitt förnamn.. =) Men jag ska bara prata med min kompis... Men det kan ta en stund..Kan ju inte skicka bilderna med alla extrajlus å sånt på för då får man väl en massa tokar på sig som maena att jag e en 240-raggare fastän jag har dom enbart i syfte att frambringa mer ljus... Tråkigt men tyväärr sant tror jag... Vill inte d.. Man jag sickar bilderna så fort jag kan... Det kan ta ett tag, vi jobbar förmiddag denna vecka å då e man tjött när man kommer hem =( Lovar, dom kommer... Mina solkiga 15" *skäms* Men ska skaffa större när :- trillar in nån gng Mvh jorma
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.