|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Kimpa, snygg touring du har, passar som handsken med M3 fälgar:-) madieraviolett är ovanlig färg, jag har tecnoviolett metallic, den måste vara snarlik väl? Vet du? det kommer bilder snart på min... //Palle |
|
Audiman |
Ja eftersom jag snart skall bli Touringägare jag med så anmäler jag härmed mitt intresse. Det är alltid bra med ett "forum" av något slag för sitt intresse. Se bara på BMWPower och NordicAudi. Två utomordentliga sidor bägge två om än för olika folk. All heder åt dem som jobbar häcken av sig för oss andra bilintresserade. Är Göteborgare så Brostugan är väl inte aktuellt för mig dock... ;) Är det inte tyskt är det inte en bil. (//Audimannen "snart Touringmannen..." =)) |
|
Coolt. Fixar dock inte Sthlm... Bor i skåne, jobbar i köpenhamn. 5 minuter till jobb ;o) |
|
|
En "Touring klubb" hemsida är på gång nu. Undertecknad och Micke Olsson håller på och bollar lite idéer och det kommer nog inte dröja särskilt länge innan den blir färdig. De som är intresserade av att va med i klubben kan skicka ett mail med personuppgifter (namn, ort, ålder) och kort om Eran bil. Bifoga bilder, det är ju det som kommer att visas på hemsidan. Skriv "Touring klubb" i subject-fältet el. motsvarande. Är det någon som har fler förslag eller synpunkter som går det bra att maila dem också. |
|
Jorma Tiainen |
Trevligt att det va lite folk som hakade på min idé... Hoppas vi kan mötas i sommar nånstans.. Synd att jag har helgen bokad annars hade jag åkt till Jönköping på Elmia... Väl mött i sommar alla touring-älskare GLAD PÅSK på er alla!!!!!!!! Elva noll glider jag upp till norrland.... Möter ni en vit touring med dimljus å parkering med "böseblick" Blinka tbx.. Det e jag =) Ha det gott alla!!!!!!!!! Nu tackar Jorma för sig.. BMW det e bil det.. Adjö.. |
|
=> _squad_ och micke Bilder som man skickar...hur stora får de vara..sitter ni på adsl/bredband?? Hur många vill ni ha? Vill ni ha ett par mpg filer oxå ;o) (tänkte filma min bil, billjud o dyl) vi hörs // Jens |
|
|
_jc_... Jag har i alla fall ADSL så det är bara att maila på. Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
X///M-JOCKE |
Jajja mensan!!! jag hänger oxså på om det skall startas någon "spermatrucks klubb" X///M-JOCKE |
|
==> _jc_ Jag har bredband så det är bara å skicka skulle det bli jobbigt med mailen så är mitt ICQ#150006303. Mycket bilder och några rader om dig själv vore bra. hemsidan är på gång nu |
|
|
Klart att man måste vara med när det kommer ett sånt här upprop! /Sverker |
|
|
Hej alla: är det någon som skall på Bmw träffen den 28 april? Plats Knutstorp, det hade ju varit trevligt att träffas :-) Något nytt om vår hemsida? //Palle |
|
| Touring är bra, har ägt flera. Vill vara med.... | |
|
=> palle Berätta mer om Knutstorp.. Var finns det info? // Jens |
|
|
Jens: 28 april 2002 Banträff Ring Knutstorp, BMW Sport Club Knutstorp - banträff SC, Audi Clubsport samt CS/Sydsektionen inbjudna //Palle |
|
|
==> Palle ang. hemsidan så är den snart klar, men vi har bara fått biler och intresseanmälan ifrån 4 (!) pers än så länge. Maila mig eller Micke olsson med alla uppgifter och ev. bilder. |
|
|
Squad: Låter bra det! jag själv har inga bilder än, men skall ta inom två veckor. //Palle |
|
MrDomi |
Jag är med.... |
Jorma Tiainen |
Squad: Jag ska osså ta bilder på min pärla... Har juh bilder men tror inte dom duger.. En E-30 med vinterskrud vill ju ingen se.... B3 med nya bilder.... Dom kommer!!!!! |
|
Jorma Tiainen Det låter bra. Min har också "vinterskruden" kvar men imorgon åker nya 17" på och då ska här fotas. skicka bara... |
|
Jorma Tiainen |
Det räcker noog om du skriver mitt förnamn.. =) Men jag ska bara prata med min kompis... Men det kan ta en stund..Kan ju inte skicka bilderna med alla extrajlus å sånt på för då får man väl en massa tokar på sig som maena att jag e en 240-raggare fastän jag har dom enbart i syfte att frambringa mer ljus... Tråkigt men tyväärr sant tror jag... Vill inte d.. Man jag sickar bilderna så fort jag kan... Det kan ta ett tag, vi jobbar förmiddag denna vecka å då e man tjött när man kommer hem =( Lovar, dom kommer... Mina solkiga 15" *skäms* Men ska skaffa större när :- trillar in nån gng Mvh jorma |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.