|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Klart vi ska ha en egen klubb juh... Alla andra har ju det. |
|
|
Hej Micke Sorry har glömt att uppdatera den. Den nya är psandeberg@home.se //Palle |
|
|
Utvecklingen går framåt. Nu är vi hela 15 stycken som vill vara med. Mvh. Micke Olsson |
|
| Trevligt! | |
|
Tjena Touring-Klubben. Är på låter som en bra grej.Att ha som erfarenhetsgrupp och liknande, Kimpa -96 328 Touring |
|
|
Glömde !! Hur många av Er bor i stockholms regionen? Kanske en idé att träffas och "parkera" ihop på brostugan o liknande. Kimpa -96 328 Touring |
|
ossism |
kimppa: micke olsson vet nog bäst hur många av oss som bor i sthlm. vad jag vet är att det finns 7st e36:or i "klubben".. jag bor isthlm och skulle defitivt komma till brostugan. touring ska d va! |
| Sålde min Cross Country och köpte BMW så jag tycker det är bra. | |
ossism |
har ni bilder på era bongårdsvagnar? jag skullle vilja se hur era bilar ser ut. touring ska d va! |
|
Ossism, har inga bilder än, jag väntar tills jag har fått mina fälgar, har du någon bild? //Palle |
|
Jirar |
Jag är också med (TOURING FOR EVER) Undrar vad alla andra som inte har touring tycker??? |
|
Gjorde nån slags 540 E39 T mailing för ett tag sen... Hej alla Ni! Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Jag är gärna med också! -93 525I Touring |
|
|
jag hakar på!!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Jag vill också vara med. |
|
| Jag är också gärna med. | |
|
Tjena!!! Norrbaggen vil også være med... Jeg bor utenfor Oslo, har en søster som bor i Malmø. Kjører en vidunderlig 525iT -93, diamantsvartmet. som har gått 120000 km. Kjøpte BILEN i fjor sommer, har vært bare 1 stk. eier født i -49 uten unger... Alpina 17". Mvh Paul |
|
|
Finns det ingen som är lite grym på att göra hemsidor som kan tänka sig att göra en "oficiell"? Om inte, kan jag tänka mig att göra detta, kanske inte blir den mest exklusiva på internet men alltid något... Några andra förslag? |
|
|
ossism: bilder !! Ligger upplagt förra årets bilder på galleriet PS ! kör med samma som dig fom nu Touring ska d va! |
|
|
Jag får väl ta och visa mitt intresse jag också. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.