|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
Jorma Tiainen |
Det vekar ju cirkulera en del touringar här forumet.. Finns vi med i nån sektion nånstans?? men har ju sett dom flesta modeller men inget om kombi.. Kan jag få hjälp??? Kanske jag som inte hittar rätt bara?? Tack på förhand.. Touring hellre än 745-kombi =) |
|
Egen klubb..... Kanske det, tillsammans är vi starka! Touring hellre än avant =) /Kristian |
|
JOHNNY |
håller med själv så håller jag på att styla till mig e36 touring med lite grejer =) ZABEL |
|
Hej, hej, hej.... DET skulle vara kul... Misstänker att det finns ett ganska stort intresse för detta. Mvh. Micke Olsson |
|
|
japp, jag är med. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Japp. ja med... älskar min Touring I drive, therefor I am |
|
Jorma Tiainen |
Frågan e ju hur vi ska göra.. Men det vore rätt skoj att ha en egen sektion på träffar å sånt.. Kom med tips.. Kan inte det här.. Vi spanar å ser hur många vi blir. Spännande.. |
| .....vill oxå va me´..... | |
ossism |
ja tack! |
|
Hallå alla touringälskare Jag är oxå med så fort jag hittat en fin touring. mvh Kent |
|
|
Klart att man skall köra Touring... Skulle vara kul med en egen klubb,jag är med iallafall!!!! bengan BMW,vad annars? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bondgårdsvagnsklubben!!!:)D nått för ASKEN o MARIN Kul grej. MVH Hasso |
| Hejsan, jag är med, Mvh | |
|
Hej, verkar kul jag är intresserad 328i Touring -95B Anders&Eva |
|
| ja me... | |
|
Finns det någon som har kunskap/vilja att försöka ta tag i denna suveräna idé? Mvh. Micke Olsson |
|
|
Hej! Jag vill också va me... MVH Uffe |
|
Jorma Tiainen |
Micke: Kunskapen har någon, inte jag men vilja... Det va bara en idé.. men det verkar ju finnas intresse för min idé i alla fall... Ska vi ta det då micke???Mailadresser å sånt står ju med!! Register kanske?? Men tycker vi ska prova i alla fall... Skicka gärna ett mejl.. |
| Och det var en jättebra ide Jorma, det verkar som många är intresserade, trevligt! | |
|
Palle... Din mailadress funkar inte. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Håller med fullständigt,en egen Touring klubb,perfekt. Roger... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.