|
|
|
|---|---|
| Har en liten fråga.....de börjar imma på rutan på min 735 ia.-91 .E32. Var sitter microfiltret? har hört att vissa av dem inte har de och vissa har de...om de inte skulle vara microfiltret va tror ni att de kan vara då? tacksam för svar snarast. | |
|
Sitter på samma ställe som på E34. Det skulle även kunna vara glykol- eller bensinläckage som gör rutan immig. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
är det glykol läckage blir rutan väl lite "fet" och svår att putsa om jag inte minns fel :-) Har du microfilter gissar jag på det, tror mpnga missar att byta detta. Bytte nyligen på min E38 och innan hade jag väldigt lätt att få imma och att köra utan AC var bara att glömma, nu funkar det mycket bättre. På E38 var det tokenkelt att byta och Ebay tillhandahöll nya filter med aktivt kol för småpengar. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag bytte kupefläkt för ett tag sen och där nere bakom fanns något svart och kletigt. Så i min -89 finns ett filter men jag har inte kommit vidare och forskat hur jag skall få ut/byta det. Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.