|
|
|
|---|---|
|
Hej. Det sitter en bakvinge på min bil original och nu efter lackeringen så tänker jag skippa att sätta dit den. Åsikter? Länk Länk Länk Original: Länk Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Jag tycker också att du ska skippa vingen, förresten bumper mycket läcker kärra du har. Mvh Danne |
|
| garanterat en av dom snyggaste bilar jag skådat men som sagt skippa vingen kanske en m5 e39 list/bakluckespoiler skulle vara snyggt | |
|
Extremt snygg bil! Hade också struntat i vingen. // Erik |
|
| klart att du SKA ha vingen kvar, annarsköp en annan större snyggare..! | |
|
Jag tycker att du ska ha en vinge men inte den du har idag utan följande: Länk De silvriga fästena kommer att bryta fint med din nylackerade bil. Dessutom kommer en sådan vinge att förbättra köregenskaperna. |
|
|
Hej igen. När jag hållit på med denna bil så har slutresutatet hela tiden siktats in på att det ska vara 'sleeper'-stuk på den. Tycker personligen att bilen skulle vara original så långt som möjligt. Men efter bromsuppdateringen så fick jag inte längre plats med ACS fälgarna och därefter bytte jag ut väghållningen med. Tar jag bort vingen och bakrute vingen med, så försvinner det sista förutom ACS speglarna bortsett från breddningen. Jag kommer att skippa vingarna och köra på så här. Självklart sparar jag alla originaldelar så om jag ångrar mig så är det bara att sätta dit de. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| aaa den där osthuveln som "pesarirani" rkomenderade tycker aj ju inte att du ska ha utan en vinge i mer evo stuk... men du bestämemr själv.. ha de | |
|
Skippa vingen, bra val, max en e46 m3 läpp, men inget mer, snyggt när det är rent. Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| en m3 läpp bak istället för den vingen du har skulle vara perfekt | |
|
Jag tycker det är snyggt med takvinge på e36 men måste säga att det blev mycket renare och snyggare linjer utan den på din bil bumper. Rätt val att skippa den på en förövrigt grymmt fin bil! -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hej igen. Det skulle nog se konstigt ut med takvinge om man inte har bakvinge. Så jag avvaktar med den med. Tackar för berömmet. Vill att bilen ska vara "clean" som sagt, en sleeper mao. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.