|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Sveriges största BMW träff inträffar på Kinnekulle Ring den 29 - 30 juli. Bästa, mäktigaste och fräckaste träffen i år, som "ersätter" den årliga Knutstorpsträffen i år. Massor av BMW arrangemang:BMW Cup, konbanekörning, banvisning ("familjekörning" med pacecar), bilutställning med priser, företagsvisning, tipsrally. Mer info kommer efter hand, men boka in SOMMARTRÄFFEN, som ingen CS medlem får missa. Krille Olofsson Ordf BMW 02 Cliub Klubbmästare BMW CS | |
|
Jag kommer :) Finns det möjlighet att hyra stugor eller annat boende vid banan? Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
Gemini__ |
Låter intressant, bara att planera in mao =) |
|
"På" banan finns inga stugor att hyra, men camping går säkert bra. Jag får mer info under nästa helg. Men gå in på www.kinnekulle.justnu, där finns stugor, hotell, camping och liknande information om Kinnekulletrakten. Krille Olofsson Ordf BMW 02 Cliub Klubbmästare BMW CS |
|
|
Jag tänker nog dyka upp :) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
| Kommer självklart. Datum bokat i kalendern. | |
|
I'm gonna be there. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Kommer! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Får seom min tjej låter mig åka dit?... :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Jag kommer nog garanterat....... | |
|
Måste man vara medlem för att ställa sin bil bland er andra eller är det bara att åka dit och ställa sig? Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
med en 2002 73a är det klart att du ska vara medlem, kolla in Sektion Oldtimer www,bmwcs.com __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Träffanmälan för Prova-På och licensierad bankörning är nu öppnad på BMW Sport Club hemsidan: Länk För familjekörning behövs ingen anmälan. |
|
|
Jag kommer! Får se om jag tältar i år också... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 www.sandtler.se |
|
|
Jo, ja ska bli medlem. Men min semesterkassa tillåter inte medlemskap denna månad. Men är man tvungen så får jag prioritera bort vissa saker...såsom mat och sånna ovesentligheter. :) Min sida Länk |
|
|
För att få deltaga på Sommarträffen måste man vara medlem: Antingen i BMW Sport Club och fåfr då köra på banan och deltaga i övriga aktiviteter. eller Vara medlem i BMW Club Schweden, vara med och antingen bara ställa din bil på banområdet eller vara med på alla aktiviteter: vinna priser i utställnngsklasserna, banvisning, tipsrally, skill contest (precisionskörning), swaapmeet, camping (med grillning/underhållning) osv. Är man inte medlem, så går det att parkera enn bit ifrån och GÅ in på området och se vad man missar. Inom kort kommer vidare information på www.bmwcs.com/forum. Krille |
|
|
Så de utländska BMW entusiaster som har tänkt sig att komma till Kinnekulle får vackert ställa sina bilar utanför och promenera in , det låter inte så "gästvänligt" ! |
|
|
Nja... Är de utländska BMW entusiasterna medlemmar i sitt lands BMW Club, så är de välkomna. Detsamma gäller för oss svenskar, som vill besöka en officiell BMW träff i utlandet. Krille |
|
|
Någon som vet om det kommer finnas tvättmöjligheter på plats eller blir det till att vända sig till närmaste GDS hall?? Finns det för övrigt någon här som har en garageplats att låna/hyra ut under dessa dagar? Gillar inte att ha bilen stå ute. MVH/Andreas |
|
|
Andreas Visst går det bra att tvätta sina bilar under träffhelgen. Kan bli lite värre att ordna garage...Men leta upp mig, antingen är jag vid min blå/vita 02:a eller på en röd minibike (brukar bli väldigt mycket bikeåkande på stora träffar). Krille Klubbmästare BMW CS Ordf BMW 02 Club |
|
|
Lite sugen på att komma och kolla. Kommer det att bli fler än vi i tråden? :) //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.