|
|
|
|---|---|
| Någon som vet om det går? Har för mig att jag läste det någonstans. Tänkte i såfall mörk/svart croma mina fälgar.Ni som vet vem som kan utföra sånt kan väl skriva! | |
|
Ring till INTERA AB i Hägersten dom utför alla slags rep/lackeringar av alu-fälgar snabbt o proffsigt. Har tyvärr tappat numret men dom brukar stå med i mitten uppslaget i BILSPORT. Annars så funkar nog 118118 åsså..... Lindlot med fyra låsbultar per hjul |
|
|
PÅ Intera så cromar dom inte fälgar... KAn nog bli svårt med att hitta någon som svart-cromar fälgar....Vet bara folk som cromar å högglanspolerar fälgar.... //535-mannen med 5 låsbultar per hjul |
|
|
Sök på tidigare inlägg ang Silverfinish.nu och vad du än gör så håll dig långt därifrån!!!! Mvh Carsten |
|
|
Vet att Bilsport skrivit om cromning av fälgar, minns dock inte exakt när det var, kanske under -00 Länk |
|
|
jag ringde en gång i tiden till en firma i stockholms trakten ,minns ej vad dom hette.!Men jag vet att det är otroligt dyrt.dom tippade på 1700-2000 kr per fälg. tyckte det var lite dyrt,så jag köpte (nya cromade)för 1695 st. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.