|
|
|
|---|---|
|
Om jag skulle "plocka ihop" en bil av tre olika standardmärken i skulle det nog se ut som följer: Chassi från BMW:s 3-serie, motor från Audi RS4, och inredning från Saab Aero. (Naturligtvis vore Lambourghini, Porsche och Ferrari options om man valde helt fritt, men bortsett från s.k. supersportbilar så...: ) Vilka tre ingredienser skulle du välja av de mer vanliga bilmärkena? | |
|
Chassie, motor och inredning från BMW. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Eh....tre OLIKA märken var nog tanken med frågan. Måste komma ihåg att formulera mig mer (över)tydligt hädanefter ; ) |
|
|
Motor från Land Rover (M62), chassie från Mini och inredning från BMW :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Jesper - Klockren kombination! :D | |
| Chassi från Citroen, motor från BMW, inredning från Jaguar | |
| Motor från en viss Lada med en viss v12a i, chassie från BMW och inredning från MINI | |
|
Okej då... Chassie från BMW, motor från Wiesmann GT, inredning från Rolls Royce Phantom. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Motor från BMW, M5 V10:an - Chassi från Vaz, lättad Lada, Inredning från Ferrari F40, spartansk mao :D ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
| Kalle, är inte Wiesmann GT-motorn en S54? Alltså densamma som i m3 e46? | |
|
Kaross: E65 Inredning: S-klass Motor: Fista 1.1 CL (51 förgasar ponnyn) Vilket farmonster det skulle bli ;-) ___ Bilbloggen: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
E 31 Chassie, inredning Isetta(dvs en stol),Motor från Mclaren F1 MVH Patrik Min älskling Länk |
|
m3italia, Wiesmann GT har en N62B48-motor (från X5 4,8 is, 550i mfl), det är en av roadstermodellerna som har S54 :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.