|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa Koni stötdämpare och har hittat rätt (tror jag) till min M5 3,6:a -91. Har kommit fram till att rätt dämpare är Koni gul 8641-1224sp, har hittat dem på www.md-tuning.de för ett bra pris, men M5 står inte med listan, är det rätt?? Har mailat men inte fått svar av MD än. | |
|
Hmmm man skulle lagt ner mer tid på tysklektionerna, verkar som om md-tuning inte vill svara på andras mail heller enligt gästboken. Synd, dem har j-vligt bra priser, någon mer än killen jag fick länken av som handlat från dem?? |
|
|
Finns det konis till M5 91? Kollade på svenska återförsäljarens sida stod bara olika gäbgstorlekar för e34? Första M5 var 99. Du har ingen skum nivåreglering eller nått sånt? Z MMM Coupe |
|
|
Det gör det, fick svar på m5board.com. Ska bara byta fram. |
|
|
Anders: Fick du mitt privata med? Eller måste man vara pro medlem för det ska funka? Undrade hur man betalade på md-tuning? |
|
|
Gå in koni.se o sök, dom har bra priser kan jag lova Ride it like you stole it!! |
|
|
Delmar: Gör en beställning så får du uppgifterna på mail. Du betalar med banköverföring.. Jonas: Sponsrad? Z MMM Coupe |
|
|
Koni.se fungerar dåligt, men tvivlar på att jag får bättre pris där, 160 euro styck på MD-tuning är nog svårslaget. |
|
|
Anders: Nej jag är inte sponsrad, men de hade ju inte varit fel. Ride it like you stole it!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.