|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har tyvärr samma erfarenhet som AndreasN,det tog 30 dagar bara att betala tillbaka pengarna för jag fick aldrig några varor.. mycket dåligt dom borde svartlistas |
|
|
Även mitt omdöme om Sweden Autolights är negativt. Han har ute stylingbågar på blocket som han kallar för ett "säkert rullskydd". Egentligen är det nackknäckare då de har för få infästningspunker. Mailade från Blocket till firman och fick ett drygt svar tillbaka: --------------------------------- Från: "Niclas" <xxxxxxxx@xxxxxxxx> > Till: info@swedenautolights.se > Datum: 2009-12-14 08:52 Ämne: Ang. Mazda Miata "Rullskydd" i Krom Hej Att kalla er STYLINGbåge för rullskydd och "säkert" är att grovt överdriva. Utan strävor framåt är den snarare en dödsfälla som vid voltning lär vika sig framåt och knäcka nacken på de som sitter i bilen. Svar: Om du voltar med en miata så ryker ditt huvud istället, jag vet ju inte hur lång du är , men du bör inte vara så lång för att få plats i en liten miata , du tro dig veta något om vår båge, men det gör du inte.Har du inget annat att göra en måndag morgon? än att maila och ödsla min energi på detta? Mvh / Best Regards_______________________Sweden Auto Lights WWW.SWEDENAUTOLIGHTS.SE > -----Originalmeddelande----- > ------------------------------------------------- |
|
|
Sitt senaste mail avslutar han med förtäckt hot: Citat: Du får väl se själv vad som sker , det finns andra sätt att agera... Sweden Autolights känns inte som ett företag där mina pengar skall hamna :) |
|
|
Ja jisses säger ja bara..dom/han lär inte bli så gamla i branschen skulle ja tro :) God Jul till er alla |
|
| Jisses! Denna killen verkar ju skvatt galen...svara så på ett mail från en kund? Man kan knappt tro det är sant. Ett sånt företag kan man ju inte gagna ens om man skulle få alla grejer i tid och till bra pris med perfekt service. Man vill ju ÄNDÅ inte att nån sån ska få ens pengar. Handla nån annanstans absolut! | |
|
Verkar ha skaffat hemsida nu iallafall.. Länk Någon kanske skulle maila honom en länk till forat? //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| hahaha tro mig, han är redan väl medveten om denna tråd...myycket väl =) | |
|
ha ha han måste skämta 3600 för grill i kolfiber till e90...är det guld på insidan eller?? E90/91 Carbon Fiber Grilles $140 shipped, jag betalade 55$ för mina matte black grills ink frakt ;) Länk |
|
|
han tar 3695 för spegelkåpor i kolfiber.... på e90forumet: E90/91 DRY CARBON FIBER MIRROR COVER $100 shipped. |
|
|
Jag säger detsamma, jag avbeställde mina grejer efter någon månads väntetid, avbeställde i slutet på januari om jag inte minns fel, har inte fått några pengar tillbaka än, jag har fått flera lovord om att pengarna är återbetalade och dem bör komma snart, men dem ljuger mig rakt i ansiktet, inte har de betalat tillbaka något, det enda som kanske fungerar är att polisanmäla dem, jag skulle inte rekommendera NÅGON att NÅGONSIN handla från den här butiken då helt butiken verkar vara ett hoax, förstår inte att den får fortsätta, förstår inte att den här Henric som äger företaget får fortsätta ha företag som bara verkar spendera sin tid med att scamma folk, jag är ju uppenbarligen inte den första som åker på en nit här, och dem som säger att det gått bra för dem skulle ju inte förvåna mig om det är någon på företaget själv som sitter och skriver in goda omdömmen... Dem lever kanske på sånna som mig som inte kollar upp butiken innan dem beställer, men från och med nu så gör man det! Handla inte av dem helt enkelt! |
|
|
En ny Michell & Co |
|
| vem handlar av en sådan jubelåsna??? bara kika på hemsidan så hade man hållt sig borta....man hittar dessutom hur mkt missnöjda kunder som helst om man googlar lite.... | |
| Japp, men man har bråttom ibland :P Men det är ju en bra läxa för oss som var klantiga att inte kolla upp ;) | |
|
*LOOOOOOOOL* Vi kan sammanfattas med 3 ord: kvalitét, kompetens och service. |
|
| En bekant till mig skulle köpa nya bakljus till sin BMW 740 därifrån i november, han har inte fått dom än efter 5månader. Han har blivit lovad pengar ett flertal ggr men inget händer, de slutar nog med en polisanmälan där. Fast de borde de ju gjort för för flera månader sen. | |
|
Hej en gammal tråd som jag inte såg när jag skrev mitt inlägg igår. OM NÅGON FORTFARANDE INTE HAR FÅTT SINA PENGAR KAN NI VÄL KONTAKTA MIG. Jag anmälde det till Blocket och först fick jag inget svar så jag skrev igen de sa bara att om det var många som hade problem och anmälde honom så kunde de göra något men jag måste göra en polisanmälan till vilken nytta de lägger ju bara ner det omgående MYCKET DÅLIGT AV BLOCKET MVH Hans |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.