|
|
|
|---|---|
|
Länk Säljaren säger på telefon att den gått 17.000 Skriver i annonsen att den gått 18-19.000 Och på vägverket står det endast 5942 vid senaste besiktning 060320 Det som är än märkligare är: Han sa att han köpte touringen för att han hade hund, men säljer pga av att hunden dog. Dock så är annonsen på blocket införd 23 mars, dagen efter att han blev ägare enl. vv. 22 mars Får inte det att gå ihop, men det kanske kan stämma. Reg.nr är wke390 Nån som känner till den. Gick i Bromma, Stockholm tidigare sen 2004. | |
|
Bimmer8: Kan det vara så att han köpt den i tron att den gått 59422 km? Den är ju besiktigad senaste gången 2006-03-20 och alltså såld två dagar senare. För övrigt så finns det ju brister konstaterade för åtgärd: Strålkastare halvljus höger inställning för låg. Alternativ kontrollmetod miljö visuell kontroll (konstruktion) Har du pratat med den tidigare ägaren i Bromma? Hon går att söka upp på Eniro. //Stenback |
|
|
Det låter väldigt underligt... Telnr går förresten till en bilrekond i Helsingborg. Sa han varför den är avställd? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
fyllecaj |
ett fall för alla ture sventons här |
|
om du ringer till bilprovningen kan du få flera protokoll från besiktningarna via mail (tror de spara i fem år eller nåt sånt). mvh Martin |
|
|
Kan jag få veta vad den nuvarande ägaren heter jag har nämligen lite koll på en i den trakten som inte är att lita på Mvj |
|
|
Peter: du har ju regnr högre upp i tråden så det är bara att utnyttja vv, antingen via faxsvar eller SMS. ___ //Ulf |
|
| Har för mig att han hade en rekond-firma där | |
|
Ok |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.