|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag funderar på att skaffa svarta njurar till min bil. Kommer det att se bra ut på en Topasblå bil? Bilen har för övrigt svarta lister runt dörrarna... Vilka tycker ni att man ska köpa och var? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
|
Om du ska köpa så köp på Ebay. I särklass billigast. Om det är fint eller inte på en topasblå bil är nog en smaksak. Vissa tycker det är fint och vissa inte.. Gå efter vad du själv tycker? =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Svarta lister runt dörrarna, shadowline, gör mycket för utseendet. Men svarta njurar kan jag bara inte med. Satt lackerade njurar på min M5 när jag köpte den och det var en riktig befrielse att få sätta tillbaka nya kromade njurar. Men visst är det en smaksak, gillar man det är det bara att köra på. |
|
|
Någon som har bra bilder på detta/länkar? Skulle vilja se resultat på svart bil helst... |
|
|
Här är en bild på en svart bil. Jag tycker det ser bättre ut än chrome men det vore trevligt om någon har en bild på en topasblå bil också... Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Gillar inte svarta njurar. Har en topasblå med shadowline och jag ska byta njurar till ett par där även ribborna är kromade (som på 330). Har gjort samma på min 530 som har shadowline och M-sportpaket med lyckat resultat (åtminstonde enligt egen smak...;). ___ //Ulf |
|
|
här är en länk på min med svarta njurar. Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
Spajjjs: ser ut som du precis har varit hos Jörgen? ___ //Ulf |
|
|
Gillar det där. Ser riktigt bra ut tycker jag. Spajjs, var handlade du dina? Är det bara att ta bort och trycka dit när man byter förresten? |
|
|
Programmer: Du har så rätt så. Var där i förrgår =) Anders S: Köpte mina vid Ebay. jepps det är bara att ta bort de gamla o trycka dit de nya. 100% passform! // M.v.h. Daniel |
|
|
Kromade njurar och kromlister är ett otyg, jag jobbar för fullt för att bli av med detta. Bytte till svarta njurar idag, vilket lyft! Min bil: Länk |
|
|
svart mot mörkblått kan vara lurigt. ligger för nära om du frågar mig. funkar säkert okej men jag tror det är snyggare med chrom. på en svart eller vit bil funkar det ju bra. m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
| Personligen så tycker jag att det ser förjävligt ut med svarta njurar, speciellt på en mörk bil. Man tar ju bort en stor del av BMW identiteten i fronten så att bilen nästan ser ut som en Honda eller något annat japs... | |
|
Spajjs, Har du lust att ge mig en länk till rätt njurar? Hittar fasen inte vad jag ska ha... |
|
|
Jo jag misstänker att det ser bättre ut på en helt svart bil men jag tycker plastchromet ser rätt fattigt ut... Av någon anledning tänker jag på SAAB när jag ser det. Det vore kul att se skillnaden innan man köper så att man inte gör bort sig. Är det ingen som har en bild på en topasblå bil med svarta njurar? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Jag såg att det fanns med lackerade "sarger" och svarta ribbor, men det vet i tusan om det var så snyggt... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Anders S: denna typen är väl rätt? Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
Tack ! Nu är det beställt. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.