AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.076

Var finna bord till baksätespassagerare? (E32)

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Länk
(ursäka om jag länkar nån annans bild..)

Var kan man hitta dessa "flygplansbord"?
Jag föll pladask för denna överdådiga lyx!
Kan man bara skruva ditt dessa utan krångel bak på stolarna?

mvh
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Trevlig bil =)
tror du får byta bakstyckena på stolarna, inte så vanligt med sådana bord, så vet inte om de är så lätt att få tag i några.

BMW CS #5139
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Stavros;

De är belysta oxå....
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Herregud belysta också... måste ha! :)
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Stavros:

Det där är ren Highlineutrustning, så Du får byta bakstycken till dito, samt ansluta kablage till belysningen, men att hitta dem...... Testa Karstorps bildemo! De är kanonbra att ha att göra med. Jag köper mycket till mina bilar därifrån! Fråga efter Eddie! Han är bra på BMW! De har oftast DRIVOR av schyssta BMW:er stående för "självplock" OM man är seriös o frågar snällt. (sist hade de en chassiesmälld, FULLSMACKAD E34 ALPINA B10, som man kunde grejja med :-) Då får man gå ut o grejja o dona själv, o det är bra :-) Men då får man köra dit, förståts...Man skall vara ödmjuk o ärlig, så får man komma in i BMW-HIMLEN....

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Tack så mycket Kraftwerk, nu måste jag åka till Karstorps Bildemo också....

Köpte en EDC-box (bra att ha) och lite annat jox i Falkenberg idag men herregud det är ju driv-vis med BMW i Karstorp!!!!

Har de bra priser?
94
2.123
944_Driver
BMW 750iL -95
Skoda Superb -11
996 C4S -03
På Karstorp gäller det att ha tur med vem man pratar med. Det är ju en sådan här superseriös skrot som normalt inte släpper in någon och vill ha en miljon för varje skruv. Men ibland flyter det på och man får gå ut och plocka någon bit själv till ett vettigt pris. Farligt att åka dit långväga och sedan inte få gå ut till bilarna i värsta fall eller åka på att betala 50% av nypriset hos BMW...

//Magnus

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
944_Driver:

Tack för svaret, då kan jag nog slå det ur tanken då jag nästan har 50 mils enkel resa.

Sedan kan jag inte förstå hur vissa skrotar får sålt något alls till äldre bilar (typ E31, E32, E34) när de begär 50% av nypriset på delar. Då det blir billigare och enklare för oss som skruvar lite själva att köpa en komplett reservdelsbil om man nu har möjlighet att ha den stående någonstans...
94
2.123
944_Driver
BMW 750iL -95
Skoda Superb -11
996 C4S -03
Du kan ju alltid ringa och höra med de, även om jag aldrig fått nått bra pris över telefon.

//Magnus

Såg att dom hade en hel del BMW där, bland annat en manuell E39 540T 98 som skall huggas. Kanske någon vill lägga rabarber på växellådan, vad vet jag...
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Iwarsson:

Ring dit (karstorps) o var ödmjuk, o säg att Du kommer långväga... så får Du gå in i BMW-himlen o grejja, jag lovar! Snacka med Eddie! Det är värt varenad bensinkrona, särskilt som Du då kan gå in i deras hall, med BMW:er ställda på jiggar, för demontering. Det är fan KANON!!! Snacka om att man kan göra fynd!!! Jag handlar massor från dem! JA, Du kan få bra priser, efter viss seriös diskussion...!

Mvh
Anders

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
KRAFTWERK:

Hmmmmmm, tål helt klart att funderas på! Saknar PDC i Highlinen....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.