|
|
|
|---|---|
|
Jag har själv en 320i Automat 1989 2 dörr.Den är begåvad med både servo,elspeglar och farthållare!alltså original inget efterbygge.Har haft några e 30 men aldrig med servo och f hållare? | |
|
Det här var min originalutrustad med: • Eluppvärmda stolar • Elspeglar (styrning och avtining) • Eluppvärmda spolarmunstycken • AC • Servo • 15" BBS kryssekerfälgar • M-technic-chassi, dämpare, fjädrar och krängningshämmare • Sportratt i skinn • Sportinredning • Växelspaksknopp och damask i skinn. • Dörrhandtag, stötfångare och speglar i bilens färg samt Svarta lister (shadowline) • Centrallås • M-technicvinge på bakluckan • Dimljus fram och bak Är lite mer godis på den nu... ///BMW - Was sonst! |
|
|
kul utrustning synd att min inte har A/C kom igen grabbar svara nu,jag tycker det e intresant o se vad det finns för 320 grejor. Har alltid tyckt att E30 är så fattiga bilar,ingen servo å sånt.men man lär så länge man lever måste säga att jag har "blivit kär i E30" |
|
| När vi ändå är inne på utrustning: Finns det glastaklucka till e30? Har precis köpt en e30 med taskig garagelack på takluckan. Känns enklast att helt enkelt byta luckan då. | |
| Förvisso mycket av det eftermonterat men dock originalprylar: Elstyrd rullgardin i bakrutan, belyst växelspaksknopp, backspegel med kartläsarlampor, woodline träratt samt träpaneler(kanske inte original?), multifunktionsur, laddningsbar nyckellampa, soundsystem, avtagbar dragkrok, IS-läpp, reflexramp bak, elhissar fram m.m. + det mesta som JohanE har utom AC, servo, shadowline (har delvis...) och sportstolar. Och det i en 318i... | |
|
har följande utrustning i touringen: uppvärmda stolar sportstolar m-ratt m-knopp nackstöd bak insysnskydd stora färddatorn dimljus shadowline is-läpp dock tyvärr inte servo och taklucka:( |
|
SpineKracker |
Servo är för posörer. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Min 4drs 320-87 har följande. AC Farthållare Färddator Elhissar fram och bak Manuell solgardin bak Höjdjustering till lampor fram Bortvald taklucka Sport inredning Sport ratt, 3 ekrad läderratt ej mtechnic 1 ratt. Stolvärme Bruna glasrutor runt om BMW orginal larm med extra lås cylinder på dörren M-technic chassi 25% lamelldiff Dimljus skidsäck nackstöd bak uppvärmda spolar munstycken. Servo Verkar vara en av de mer utrustade svensksålda e30 i sverige. |
|
|
Min 4drs 325-90 har följande. Grön tonade rutor runt om Stora Färddator Elhissar fram och bak Höjdjustering till lampor fram taklucka Sport inredning Sport ratt M-technic 2 Stolvärme Elektronisk värmereglering M-technic 2 paket 25% lamelldiff Dimljus skidsäck nackstöd bak Servo ABS El-Speglar M-Knopp shadowline |
|
![]() 13.397 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
På min E30 323i -85 har vi - elektrisk taklucka - elektriska fönsterhissar fram - nackstöd bak That's it! Ingen servo, ABS, dimljus, AC eller skidsäckar... Back to basic! :-) |
|
På min 318i Touring -90 (svensksåld) har jag : -Servostyrning -AC -Tonade rutor -Centrallås -Nackstöd bak -Rollo för bagaget -Dimljus fram -M-sport ratt -Skinn vx-knopp -Stereo med fyra högtalare -Lättmetallsfälgar (krysseker) -Stänkskydd runt om. -Elspeglar -Stolsvärme Min 320i 2dr -86 har enbart metallic lack som den var utrustad med som ny, sedan har jag monterat en del original tillbehör som: -Nackstöd bak -Skinnratt -Dimljus fram -Spoiler bak -Webasto värmare -Lättmetallsfälgar (kapsyl) -Extra bensindunk i reservhjulsbaljan -Solskyddsgardin i bakrutan. -Elspeglar -Stolsvärme |
|
|
Min 325ic har följande, is-läpp, dimljus fram, ac, sport chassie (51mm fjäderben), ABS, styrservo, elhissar x4, svart sportskinn, stora datorn, farthållare, stora ljudpaketet (skrikare på a-stolpen i dörren), vindruta med blå kil, centrallås, tredje bromssljus, och sidomarkerings ljus... Saknas: airbag, eldriven sufflett, stolsvärme... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.