AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
18.699

Erfarenheter från dackonline.se?

Sida 1 av 5
SpineKracker
Hej!
Jag beställde däck från dem för över en vecka sedan varpå jag fick ett mail där de sa att de skulle återkomma om leveransdatum men jag har inte hört ett pip från dem än vilket gör mig lite misstänksam..

Någon som har några erfarenheter från detta företag?

MVH

Jag valde inte E30, E30 valde mig.
BM
9
BMW Kjell
528i-84
840cia-93
Jag köpte däck till hojen därifrån,beställde på en måndag och däcken kom på torsdagen.snabbt och problemfritt!
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Nu är det lite trögt är ju högtryck:) men jag la en order i måndags i dag kom kollinr som visade att dom är on road.
Annars är det normalt 3-5 dagar.

Mvh/Micke
Min 02sida
Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Betalade för en vecka sedan, har inte hört ett knyst :-(
Tiden börjar rinna ut.

Min bil
Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Betalade för en vecka sedan, har inte hört ett knyst :-(
Tiden börjar rinna ut.

Min bil
Länk
mr
482
mr.christian
318i-89 x 2st
Fick mina på 8 dagar från beställning. Hyfsat med tanke av högsäsongen, tycker jag.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Goda erfarenheter, en v levtid i feb resp okt. Alla skall väl ha däck nu betänk det. Om de inte kommit inom en vecka maila dom.
Asken
Jag fick mina Bridgestone potenza på två dagar, men det var typ tre veckor sedan. Ring och fråga vad som har hänt, jag gissar på att våren har hänt. ;)
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Dom verkar inte kolla genom sina beställningar så ofta, senaste uppdatering 2006.04.25 kl. 17:49
Hittar inget nummer att ringa så jag har mailat ett par gånger
Nåja dom dyker väl upp så småningom, får väl önska ett rejält snöfall nästa vecka, typ 15-20 cm:-)

Min bil
Länk
SpineKracker
Det är verkligen panik nu för korden börjar titta fram och fortfarande inte ett ljud!

Jag valde inte E30, E30 valde mig.
Forry: Telefon 046-370020 Fax 046-370045. Du hamnar i Tyskland med de talar svenska.

Det är roligare med sex......hjul alltså ;-)
Svenska via IP-telefoni så man knappt hör något... Men dom var ytterst trevliga och effektiva får jag säga.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Tack för tipset Jippa.
Nu är slantarna registrerade i alla fall så nu är det väl bara väntan som återstår, vet att gummhuset har leveranssvårigheter på Nokian NRY så jag hoppas läget är bättre hos däckonline..

/Göran
Pe
130
Peteess
520i -88
Köpte en omgång Falken (mycket tysta och behagliga - får se hur länge de räcker). Fick däcken till monteringsfirman på 4 dagar. Monterade med balans för 600:-. Otroligt impad med tanke på att 4 däck med montering kostade 2900 spänn. Perfekt!
Går alltid att kolla leveransstatus på hemsidan, gå bara in under "Min Beställning" och beställ ett lösenord till din email. Sedan e det bara att logga in o checka läget...

///
Senaste inlägget i BilBloggen: Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Ja, nu har det äntligen börjat röra på sej så sakta, 2 däck kommer att levereras den 10 Maj, på bakdäcken är det ett stort ?

Min svåger beställde samma däck+ att han köpte fälgar från Gummihuset en söndagkväll, på Fredag levererades dom, trots att man på Onsdag ringde och sa att man var försenad.

Inte kul att lyssna på dubbrasslet mer:-( plus att det kan bli dyrt

Min bil
Länk
Ge
639
George.K
330ci - 02
När man har gjort en beställning hos dom så reserverar dom väl pengarna från kontot?
FIck ett mail där dom sa att jag inte hade tillräckligt med pengar, mycket konstigt detta. Då jag beställde 4 Dunlop däck för närmare 7000 kr. Jag hade lite över 9000 tusen på kontot, efter beställningen så har jag 2000 kvar.

Hur kan dom inte ha reserverat pengarna då? Konstigt mail som fan. För övrigt så har jag väntat i över en vecka på däcken, givetvis hänger det ihop med detta. Men man börjar ju undra...
SpineKracker
Däcken kom igår, jippie. =)
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
handlat två ggr där och kommer alltid att handla däck från dom.
Ge
639
George.K
330ci - 02
Hur funka det med betalningen ni som har handlat där?
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Jag betalade via bankgiro. det tog en vecka!!! Dom hade fått slantarna den 21, sen har dom lyckats ragga upp 2 däcl som kommer den 10/5 o 2 letar dom ännu. Nej tack nästa gång blir det Gummihuset eller nån som skickar mot faktura.

Min bil
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.