|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla kamrater där ute.... Är det någon som vet om det sitter en lampa bakom "km räknaren" på en 525 tdsa-93. Service kontrollen lyser när man startar bilen men inte km räknare??? Lika så lyser Airbag lampan FAST DEN ÄR UR PLOCKAD vad jag vet... Tack sam för svar Niklas Riktiga män luktar DIESEL | |
|
Om km vissas inte alls å beror det på ett annat fel, troligen kretskort. Om det vore lampan då skulle du kunna se km iaf... |
|
|
jo jag ser km räknaren när service indikatorn lyser, men när den slocknar så blir "rutan" svart om du förstår hur jag menar... lika så i går så slockna alla instrument.... jag anar att jag ar glappt där bak, eller så har hela instrumentet dött.... men hastighetsmätarn funkad då dock Niklas Riktiga män luktar DIESEL |
|
|
Jag har i alla fall lampa bakom min km. räknare. Inte alls svårt att byta, lampan måste dock köpas på BMW, har en speciell sockel har jag för mig. Mackan |
|
|
oki..tackar för svaret... jag får väl slita ur mätarhuset, å kolla lite då da..... Niklas Riktiga män luktar DIESEL |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.