|
|
|
|---|---|
|
Jaha nu var det dax att bege sig iväg då. Det har varit mycket leta,ringa,maila,faxa och så vidare. Men efter ett tag letande har jag nu hittat pärlan jag söker få mil och allt annat jag önskar mig. Så tåg till Köpenhamn sen nattåg vidare mot Tyskalnd så vaknar jag förhoppnings viss utvilad på morgonen och blir upphämtad av köparen på tågstationen. Sen iväg och provköra fixa papper. Sen bär det av mot Svearike med export plåtarna monterade. Mer info när jag kommer tillbaka. Honda VTR SP-1 får ge plats åt Z3 M Coupé | |
|
Vad är det för något som du ska åka ända ner till Tyskland och sälja? Jag tänkte på "blir upphämtad av köparen på tågstationen." Nädå, bara skojjar med dig (kunde inte låta bli. Hoppas du blir nöjd med bilen! |
|
|
Har gjort den varianten och åkt nattåg till tyskland ända till augsburg...det var segt verkligen....flyger nästa gång eller åker bil ned med någon. Dock vill jag önska dig lycka till! /Simon |
|
|
Tack för önskad lycka. Jag blir hämtad av säljaren givetvis ursäkta min felsrivning. Honda VTR SP-1 får ge plats åt Z3 M Coupé |
|
| Trist att åka tåg, varför inte bli skjutsad av någon istället. Det är väl många som gärna tar en tur ner till Tyskland bara för skojs skull. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vadå trist att åka tåg,??finns inget mera avkopplande att åka sådana sträckor med. vangsuppassaren säljer ju öl till bra pris osv. Om man inte åker godsfinka = boskapsvagn. Har åkt massor av ggr .med Hamburgaren som gick direkt från Stockholm med tyska vagnar till Hamburg. (fd SJare med gratisbiljett) Därimot kan det vara lite vanskligt att sova, med tanke på stöld o rånrisken som ökat som allt annat. Lycka till med bilköpet och passa på och sträck på den medans det är tillåtet. MVH Hasso |
| Ok om man e full då. Annars tycker iallafall jag att det är trist. Men smaken är som baken. | |
|
Hej igen nu åter på arbetet. Men min Z3 M coupé står i garaget och mår bara fint. Hela trippen gick kanonbra att åka tåg tycker jag var perfekt. Först till Köpenhamn käka lite och sen sovvagn till Dusseldorf sov helt kanon. Blev sedan mycket trevligt bemött av den tyska privatperson som jag köpte bilen av. Bilen såg bra ut efter min lilla granskning så jag slog till. Sedan hjälpte hon mig med alla papper och vi åkte till alla olika ställen som behövdes. Efter ca 2tim var allt klart bilen var avregad för hennes del försäkrad för mig och röda fina exportplåtar. Nu återstod bara att käkä lite och sedan köra hem. 115mil blev resan som tog 8,5 tim Puttgarden-Rödby sedan bron blev min väg. Honda VTR SP-1 får ge plats åt Z3 M Coupé |
|
| Grattis!!!!!!!! | |
|
Grattis z3M Coupe mmm.... Förresten vad hände med m3 99an har du snackat med killen som sålde den?? |
|
|
Seve - vad fick du ge för tågresan? Lycka till med nya kärleken! Mvh /NP |
|
|
M3an -99 som jag pratat lite om vill dess ägare inte längre sälja utan göt iordning den själv och åker med den,tyvärr. Jag valde att åka i 2mans coupé som var det dyrare alternativet och då kostade den från GBG till Aachen 1970:-. |
|
|
Jag flög från Arlanda till Düsseldorf för 1840:-. Så jag tror inte att tåg är prisvärt nog... Mvh /NP |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
NP, vilket bolag ? ska flyg ner dit på söndag, och billigast jag hittat är 3200 kr. Och det är via Paris. |
| finnair brukar ha billiga flyg | |
| Vad köpte du den för? | |
| ticket ca 2000kr | |
|
Sorry Jörgen, såg ditt innlägg först nu - men jag köpte via www.lastminute.com. Jag åkte med Swissair och via Zürich. Tel:020430303 Mvh /NP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.