|
|
|
|---|---|
|
hej. undrar om dim 205*55*16 skulle passa på min e30. har hört att det blir för stort fram. att dom sticker utanför skärmkanten. mvh mange | |
|
kan nån hjälpa mig!?! SNÄLLA!!!!! |
|
|
Om fälgarna sticker ut eller inte beror på inpressningen. Vad är det för bredd på fälgen och vilken inpressning?? www.jmbracing.nu |
|
| det vet jag tyvärr inte. fälgarna är av märket 100+ touring med marshall däck. står ingenting om inpressning eller bredd. vad är det bredaste man kan ha då? tackar på förhand | |
|
Om det ligger 205 breda däck på dem så BORDE det vara 7 tum bredd, dvs samma som bmw original krysseker. De har et 24, så om 100+-fälgarna har et 24 så blir de precis som originalfälg i förhållande till skärmkant. Om de har högre et så kommer de länge in, och och motsatt för lägre. Är de 8 tum breda så skall du ha et 37 för att komma på samma ställe som original. Ett varningens finger bara för att det ev kan ta i styrstag etc eftersom fälgen då breddar ca en tum inåt... Inpressninen finns gjuten någonstans på fälgen, i 99%av fallen under centrumkåpan. www.jmbracing.nu |
|
| säker att det inte står et.nånstans i fälgen,jag har 215/45/17 fram på min | |
| man får tacka så mycke för svaren!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.