|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
E38B12. I "Alpinakretsar"( I tyskland) och speciellt då de som är intresserade av E24:or så är den sista modellen den minst intressanta!! många gillar inte det utseende som E24 fick i sin sista "version" Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
A.G. I did not know :) Tack för upplysningen, rör mig inte i E24-kretsar och talar halvsunkig tyska så detta var inget jag visste. Jag antar att min uppväxt i USA återspeglas i min E24-smak och jag gillar utseendet med de sena stötfångarna som var anpassade för att passa EU/USA och inte behövde förfulas med 20 cm påbyggnad för att säljas i staterna. Däremot är faceliftade B7 ovanliga :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ja de är väldigt ovanliga ! Totalt byggdes det mellan 10/86 - 09/89 bara 20 B7 Coupe med Kat och av dessa var 14 st med det "sista" utförandet ! En av de 6 med det "äldre" utseendet finns i Sverige och har rullat 4700 mil .............................. Den dag den blir till salu så har ägaren lovat att ringa mig :) Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.