|
|
|
|---|---|
Danne L |
Tjena tänkte höra med er umeåbor vilka bil larminstallatörer ni rekomenderar (bra/prisvärda larm) eftersom jag är rätt nyinflyttad har jag inte så bra koll på stan än |
|
Hej Danne L : Hör med Andreas på AK Mobilkonsult , Dom monterade ett Cargard till min föra bil å det funkade klokrent för mig . Här är en LÄNK till dom Länk PS kom gärna till våran fikaträff ( bmwclubben ) som är på ersboda nu på lördag . // Lars |
|
Danne L |
tackar för tipset :) vad fick du betala för larmet? Tyvärr kan jag inte komma på fikaträffen jag har tänkt fara på en sån sedan jag flyttade till umeå men har inte haft möjlighet än och nu ligger grabben på sjukhuset med brutet ben men blir det några träffar längre fram? blir det mot slutet på nästa månad så kan jag helt klart komma |
|
Jadu det är ju förvisso 5-6 årsedan men jag tror det var drykt 3.000:- för larm å montering . Beklagar att grabben ligger på lassa , men den 20 maj är det vår körning i åmsele. // Lars |
|
Danne L |
åmsele? vad händer där? |
|
Själva larmet kostar ca 2500 men sedan till kommer det lite saker för monteringen. Så man kan säga ett basic larm kostar ca 3000.- sedan kan man fylla på med nivå sensor gps modul och gsm funktion. Ring eller åk förbi och prata med Andreas på AK Mobil konsult så får du veta mera. Fikaträffen är först den 6 maj all info finns på www.bmwcs.com/forum //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
Danne L |
får hoppas allt är okey med han tills den 20e då och tackar för tipsen om larmet jag ska prova ringa på måndag och höra med dom nivåsensor lär nog behövas så man inte blir av med fälgarna |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.