|
|
|
|---|---|
|
Hej. Finns det någon som har/vet var det finns elektronikschema till bilstereon BMW Business III, dvs själva schemat som beskriver hur stereon är byggd (serviceschema?). /Gunnar /Länk | |
|
Bra fråga. Burkarna byggs av Philips/Becker/Blaupunkt, lite olika på de olika årgångarna och modellerna. Samma gränssnitt ut mot bilen (i-bus) osv gör att man kan skifta i mellan osv, men tyvärr är OEM-apparater som dessa inte helt lika andra modeller från t.ex Philips. Om du kollar på mitt mektips om scanner och lågnivå så ser du att denna Business stereon egentligen heter Philips 22DC936 vilket är normal uppbyggnad av modellbeteckningar hos Philips. Problemet är att om man frågar hos Philips så känns de inte vid denna osv, de är himla oförstående till att lämna ut info om OEM-apparater. Men får du napp nånstans så hör av dig. FP |
|
|
Min burk i nya 1 serien var gjort av Visteon om jag minns namnet rätt och mina gamla har vart Alpine och Harman Kardon i 3 serien. |
|
| I min sitter en Becker så jag kontaktade dom i tyskland och dom hänvisade mig till Bmw tyskland som hänvisade min till Bmw sverige som sa att det kan dom tyvärr inte hjälpa mig med , så med andra ord:Det är nog kört. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.