|
|
|
|---|---|
|
hur funderingar på kompressor på min 318IS. någon som har ideer eller egna erfarenheter? tanken är att ta typ en G-ladder på corrado eller liknande. behövs wastegate mm? hör gärna av er med tips o ideer! mvh joel No one dies as virgin... life fucks us all! | |
|
låter grymt!!!! men kan tänka mej att det kostar några slantar också!!! jag önskar dej lycka till!!! ///325/// |
|
|
gå in på enem.se och kika på deras kompressorer.. har själv en lysholm på min e30. har inte fått till de me laddtryck ännu och vet inte riktigt vad de beror på.. men nånting säger mig att min kompressor är något för stor för motorn.. så rådet ja ger dig är att du inte ska satsa på den största kompressorn och tro att de blir bättre med en stor =).. en liten är lättare att få snurr på och har ofta ett högre rekommenderat högsta laddtryck. en lysholm 1200 eller möjligtvis 1600 borde passa. följ guiden de har på enem och räkna själv ut hur stor kompressor du behöver. att kompressorn heter 1600 beror på att den pumpar ur 1,6liter luft/varv Och jag kan säga att kompressor är skoj =) kolla gärna Länk och rösta såklart ;P |
|
|
Här har du lite kul att läsa :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.