|
|
|
|---|---|
| Hejsan skulle vilja ha en cromad plast i stället för svart på ratten där de står de där airbag grejen står ju tre bokstäver över som ja inte kommer i håg...vad kostar en sådan på BMW finns en på tradera som kostar 191 i nuläget tycker de verkar rätt dyrt kostar dom såpass?? | |
|
såg en sån här på börsen för 200kr tror jag, kollat där? |
|
|
Jag köpte min kromade plastbit på BMW-auktoriserade fialialen Wölkes i Göteborg för vad jag tror var 24kr+moms, så den utannonserade varan för 100kr är skapligt upptrissad. Har fakturan hemma, kan kolla det till imorgon så får du ett belopp som jag kan ta gift på. Jag blev mycket paff när dom berättade priset för mig, då jag hade räknat med någon hundring minst. Mitt råd, köp direkt från BMW. mats |
|
|
Ännu bättre! Jag kollade på fakturan. Jag betalade 2003-03, 18 kr plus moms för plastbiten. Kommer ihåg än idag hur förvånad jag blev när priset talades om för mig. Jag hade då också sett ebay-bitar för runt hundringar så förvåningen var ett faktun. Oavsett inflation under 3år så bedrivs det ocker när dom säljs för hundralappar!!! Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.