|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara påminna om vårens kanske sista(?) fikaträff i Umeå! Samling utanför Ersboda Bilservice kl. 14:00 M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 | |
|
Låter fint :) denna gång ska jag inte festa kvälln före ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Ja jag dyker då upp . // Lars |
|
|
Jag kommer också. Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
få se om jag kan komma då, beror på vad ekonomin säger... :/ |
|
|
asså det här börjar kännas tradigt...:S varje gång det är en fika träff å jag är ledig så nog fan är bemmern trasig...:( men om det är någe fika i Juni så kommer jag..:D //Danne |
|
|
Det blir nog ingen fikaträff i juni för då har vi fullt upp med att ladda för Norrträffen som är den andra helgen i juni (10-11/6). Men du är ju mer än välkommen på Norrträffen eller Vårmönstringen i Skellefteå den 13 maj eller Vårkörningen i Vindeln/Åmsele den 20 maj för att nämna några grejer som vi har på gång. Det är full fart i sektionen som du märker :-) M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 |
|
|
jag dyker upp på helgens fika-träff, men då inte med min pärla...blir nog den gamla fina 318 :P |
|
|
hur många blir vi på helgens fika-träff? |
|
|
Som vanligt förblir svaret på den frågan ett mysterium fram till klockan 14 imorgon... Men nog tänker jag att vi blir några stycken, det är ju perfekt BMW-glidarväder, eller hur? M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 |
|
|
jo, det stämmer ju :) men det är nog säkert många som sparar sig till nästa helg och då nästa... |
|
|
Får se om jag har tid att blåsa ner o fika med er, ska försöka. Tog fram M3an i dag :) Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
men självklart måste du ju komma ner då ;)! |
|
|
hehe, det blev att räfsa löv i stugan i stället så jag hann som vanligt inte. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
Carlén: Var M3:an fortfarande till salu eller?? Min pärla: Länk |
|
|
Av_is_och_eld : Jag har aldrig haft ute den till försäljning men allt har väl ett pris :) Maila mig för mer info. rogercarlen@hotmail.com Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
Danne L |
var är det norrträffen är iår tänkte ha 528an i ordning till dess och komma dit |
|
här har du all info om Norrträffen för dettta år... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.