|
|
|
|---|---|
|
Vad är det som skiljer mellan M fronten och M3 fronten? Som jag har fattat det ska det tydligen finnas två olika eller har jag fel? MVh Jon | |
|
Menar du e36 så finns det väl bara en ///M-front vad jag vet. Samma som M3 som att köpa en m-front. Eller har jag missat att det finns 2 ?? njaa de borde jag väl inte ha gjort :| -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Ser ut som den nedan är det en riktig m3? Länk |
|
|
Den ser likadan ut fast den har något konstigt i "gapet", skulle tro den är en eftermarknasdprodukt, en fejk alltså med lite modifieringar. Men ser annars ut som en m3, kolla på en m3 på powerbörsen och jämför får du se =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Den enda skillnaden jag har sett e nog att vissa har ribbor i mitten där nere och vissa har nät. Annars är de väl lika? // M.v.h. Daniel |
|
|
En äkta M3 har nät i "gapet", 328 med M-paket har två liggande ribbor. Dessutom har bara äkta M3 den nedre läppen, alltså den jag nu monterat på min, se min bilblogg. Det ovan gäller E36. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
visst blev det snyggare micke!`? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det finns tror jag. En som är lite bulligare och en som är helt slät om man ser de från sidan eller uppifrån. Tror den bulliga kom -96 eller -97. |
|
|
JoniB: Den du länkade till är till en 328. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Okej! men då som jag har fattat de så är det bara att ta bort ribborna och sätta dit galler sedan köpa den där lilla läppen längst ner sedan så ser det ut som en riktig m3! ifall att jag nu har fattat de rätt eller? Trevlig valborg förresten! Mvh Jon |
|
|
Korrekt, iaf när det gäller enbart fronten. Här har du alla delar. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.