|
|
|
|---|---|
|
Tidigare ägde jag en 320i -85, och på den hade jag köpt ett helt kit med luftfilter m,m. Nu när jag äger en 325ix så tänkte jag montera samma luftfilter, men då upptäcker jag att anslutningen på lmm är fyrkantig och inte rund som på den gamla bilen. Och sedan sitter orgianl luftfilterboxen fast skruvad med bultar inne ifrån boxen i lmm, så det finns inte en chans att jag får fast luftfiltret utan någon slags konverterare. Nån som har någon idé? Finns det att köpa eller ska jag bygga en själv? //Mecca | |
| www.hova.com säljer sånna konventerare. Iallfall har de gjort det om de inte gör det längre. | |
|
Har lusläst hela sidan och jag hittade dom inte :( Du minns inte vad dom hette? //Mecca |
|
|
Har hittat några på Creatix, men det finns så många olika. Tog isär orginal luftburken för att mäta, men det var nästintill omöjligt och komma in där och mäta med ett skjutmått, och eftersom det måste vara rätt på mm så lärt det bli fel om jag beställer. Nu är det bara att försöka klura fram måtten. //Mecca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.