|
|
|
|---|---|
| Tjena upptäckte i dag att listan på vänster framskärm(framför förardörren) sitter löst i bakkant vad göra åt detta? sitter med någon typ av klips tror jag...hur gör ja för att få loss listen och byta detta om de är nödvändigt.... | |
| Förmodar att du menar den som är ca 15-20 cm långa. Den sitter med 3 plastklips. Har för mig att det sitter metallbleck i den vilket gör att den kan bli böjd om man inte är försiktig när man tar loss den. | |
|
det enda seriösa sättet att få den att sitta är att köpa en ny på bmw...dom blir som bananer så fort man tar lös dom åtminstone om dom suttit ett tag... Mvh Andreas |
|
| Likadant på min.. metallen i listerna typ mosas o rostar sönder om de kommer in vatten o sånt.. har försökt fuska genom att limma men de funkar inge bra, bästa är nog att köpa nya.. men för o ta bort ede bara bända nära clipset så släpper dom.. | |
|
min list till förardörren gick iaf på 211kr + klammer 6kr/st ,bör väl vara något billigare den du ska ha kanske 80kr + klammer... Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.