|
|
|
|---|---|
| har en 740-98 silverfärgad. kan någon skriva vilka blinkersglas som ser bäst ut på en silverfärgad 740-98.. klarglas? vita? mm vill ju ha rätt från början | |
|
Är den faceliftad? I sånt fall kan du kolla på min bil som referens och bedöma själv. Före: Länk Efter: Länk Glasen är BMW Original. Wilhelm Svenselius |
|
|
Bra mycket finare faceliftad. DOCK! så måste man jue ha vita lampor som blinkarguld så man slipper det där stektaäggetlooken som inte är allt för upphettsande. Mvh Robin F *Bmw für alles* |
|
|
självklart dom vita :] |
|
|
Lätt klarglas !! Mkt snyggare än dom vita , bilen ser nyare ut framifrån. Men de e ju bara vad jag tycker.. |
|
|
w2k: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Men då är den inte original längre juuuuu :) Fast de var verkligen inte dyra .. och snyggt blev det .. hm, tål att tänkas på. Wilhelm Svenselius |
|
|
w2k: Bmw gör inga glödlampor själva, så bmw orginal lampor blir svårfunna lovar jag dig :) Philips satt de i min 330,så att byta till philips silvervision sved inte direkt i orignal själen :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Vit vs. orange beror helt på färgen på bil. En icke facelift bil ska dock ALDRIG ha faceliftblinkers, inga undantag. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag kör med osram diadem, som dock skiftar lite i blått. Matchar regnsensorn :) ---- Rasen nicht reisen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.