|
|
|
|---|---|
| Länk Tror ni den kommer funka? Jag är rätt nöjd med den i övrigt ;) | |
|
HAHAHAHA!!! Värsta high tech pumpen. =) Vet inte hur trögflytande oljan är och om den orkar att pumpa upp den. Lova att du håller oss informerade hur det gick sedan. =) Annars funkar det med en vanlig gummipump en sån som sitter på bensinslangen och som man pumpar fram bensin med när man ska starta utombordaren på en båt. MVH |
|
|
jo precis, får trimma den med dubbla batterier =) återkommer imorrn. |
|
| 214 pix till Riga var billigt. Är det dagens tidning? ;) Alla sätt är bra utom dom dåliga som min gamla chef brukade säga... | |
|
Kan fungera, beror som sagt på oljans tjocklek. Gjorde samma operation när jag byttte olja på min förra 325:a. Pumpade i ATF-olja och den är ju ganska lättflytande så det gick utan problem. Jag hade en liknande pump fast på 12 V som jag kopplade till ett bilbatteri, funkade kanon. |
|
|
Det gick inget bra när jag använde en högt placerad tratt och en 20mm siliconslang. Riktigt trööög olja. :) |
|
| nej den lilla spolarvätskepumpen orkade inte med jobbet tyvärr. kör med en oljekanna istället :) måste bara fixa 2 nya packningar upptäckte jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.