|
|
|
|---|---|
|
har beställt ett helt bodykit till min 320 ( e36 ) hur monterar jag fram å bakspoilern?? | |
pg_ice |
tja enkelt. har du inga fästen på grejorna då får du limma dit dom. Sikaflex-521 UV Länk |
| okej e det mkt jobb osv?? finns det mkt ställen at limma på så det sitter ordenkligt?? | |
pg_ice |
vad är det för grejor du har köpt? länk? ställen finns det,det gäller bara att hitta dom :) |
| det e saker från dnstrading | |
pg_ice |
ok då drar jag en gissning :) är det,det här? Länk |
|
jag byte spoiler på min e36, det var enkelt sitter med några skruvar bara.. om jag kommer ihåg rätt :D |
|
pg_ice |
partypeewee: då var det original grejor va? är det glasfiber/ej original så finns det troligen inga fästen. |
| nej det va inte dom sakerna men ett annat kitt.. lite av varge typ.. men okej så det måste limmas dit där det finns möjlighet.. nån som vet om de te bra kvalite på deras saker?? passform osv!!! | |
pg_ice |
enklast är att du ringer och frågar. kvaliteten kan skilja sig otroligt! är det plast däremot så brukar passformen och finishen vara bra. glasfiber kan se hur jäkligt ut som helst om man har otur :) |
|
Det är bara att beställa hem och försöka att passa in det. Ett bra förslag är att du även köper lite glasfibermatta och plast. En burk glasfiberspackel är även en bra investering. Sedean är det bara att mäta och kapa. Kolla även i skärmkanterna. Där brukar det gå att fästa de ganska så bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.