|
|
|
|---|---|
|
Någon på BMW tyckte att det var okej att montera torkareblad av modell Opel Kadett 81, på Z4 modellen. Jag tänkte nu rätt till deras designmiss och undrar om någon har monterat på Bosch Aero Wind torkare? I så fall vilka problem ni hade, det måste väl följa med någon konvertering så de passar. Enligt Micro "fy o skam" så finns Bosch Areo Wind till Z4, men de lär väl inte passa rakt av? Mvh Kristian | |
|
Ah så jäkla fula är dom väl inte?, jag tänker ialf inte på dom. Men för miljonte gången smaken är ju delad som tur är ;)... |
|
| Valeo har också platta blad som kan ses på nyare bilar och dem heter Silencio X-trem, om jag inte minns fel. Vet ej om dessa finns till Z4 men gör ett besök hos Autoexperten och fråga. | |
Gemini__ |
Köpte dessa Bosch-torkarblad till min Golf IV (som hade de äldre torkarna tidigare), de passade rakt av på befintliga torkararmar. Finns nog olika utföranden antar jag (är inte säker), de som passar på den äldre typen av torkararm samt de som är framtagna för den senaste versionen. Fungerade fint för mig iaf. Mvh: Thomas |
|
Sådära beställt Bosch Aro Wind nu till Z4:an. Lägger upp lite bilder så fort jag installerat dem under veckan. Så får ni själva se på resultatet före och efter. Priset blev ca 400 SEK för ett par. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.