|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag funderar på att köpa en 745d, och skulle därmed vilja höra lite för och nackdelar. Jag har idag en 530da -03 (E39) Mvh Fredrik | |
|
Det jag kan tillföra är att 740D är en underbar maskin och E65an är en komfortvagn. Borde rimligtvis vara bästa motorvalet i E65 om man ser till vad som sitter under huven, under-statement. Har hört mycket gott om E65 730dA så lycka till. PS din E39 är bland de bästa bilar BMW byggt rent kvalitetsmässigt och rena BMW-körintryck. asken |
|
|
var ute och provkörde 745D idag och jag måste säga att den var HELT fantastisk. Vilken komfort,prestanda och så liten dom lyckats göra bilen, då menar jag att bilen känns liten i hanteringen nästan som en 5 serie men trots detta rymligare och bekvämare. Motorn var bland det roligaste jag kört på ett tag 5 propellrar blir det i betyg! Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
V12 LeMans |
Efter att ha provkört "on Tour"-745d igår , kan jag bara hålla med föregående . Mer avslappnande körmaskin får man leta efter , och 750 Nm är gott och ha , ;-) . Naturligtvis känns e65 klumpigare än e60 , men ... . Men valet mellan 750i och 745d är svårt( om man nu har möjligheten att välja , hehe). Sportfälgarna modell 126(19 tum) , tycker jag ,passar väldigt bra på e65 , var helt inne på modell 149 (20 tum) tidigare men har ändrat mig . Riktigt autobahnslagskepp |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.