|
|
|
|---|---|
|
Den måste ni bara se! En M5 mot Audi RS! På lite mindre trafiksäker sätt :) Länk ...o lite annat... Länk Länk | |
|
Den filmen har redan varit uppe ett antal gånger i forumet... Inte precis rätt ställe att rejsa.. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Helt korkat att köra på det viset och utsätta andra för fara.. hjorten |
|
|
Visst är det korkat men o andra sida kult o se på! Det är ju rysland oxå, dom tänker på lite annan sätt än vi... |
|
|
ja, vi är lite galna=))) //ryssen |
|
| e oxå ryss, det e så vi kör varje dag där borta ;) | |
|
I ryssland kan man visst hitta det mesta. Här har någon bakat ihop en Volga med en BMW 850 CSI!!! Länk |
|
| Skulle inte ha ngt emot att äga Ladan eller Pobedan eller båda! | |
|
det e la knappast i ryssland det där är filmat! Beemer, a way of life. |
|
|
TP_ varför tror du inte att det e filmat i ryssland? tycker att miljön o bilarna stämmer bra överens me ryssland Mvh |
|
|
Det är troligen filmat i någonstans i Lettland eftersom skyltarna ovanför motorvägen visar vägen till Riga,samt att bara ett par lastbilar o skåpbilar har reg nr samt texten RUS på baksidan med stora vita bokstäver vilket är obligatoriskt på transportfordon i Ryssland. Övriga "ryssar" kan säkert bekräfta genom att pausa vid ställena där man passerar skyltar o läsa den kyrilliska texten. mvh Göran |
|
|
Händelsen är filmat i Moskva, på den s.k. cirkeln, en väg som går runt hela stan, Riga-skylten visar mot en möjlig avfart... Min gamla pärla: Länk |
|
|
jepp..b97_knl Du har helt rätt, det står ju till o med MKAD på skyltarna. Det var jag som var slarvig :( Min bil Länk |
|
|
Volga a´la Bmw var läckert med tanken på orginalen! |
|
Juhas 530i |
Bättre än Formel 1 !!! Men, vad hände med Audin, körde den av vägen? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.