|
|
|
|---|---|
|
var hittar jag färgkoden på min 633-78??? bilen är vinröd ingen metallic! mvh Länk | |
| Den sitter väl på tänd sidan i motorrummet? annars kan man väll kolla upp den på bmw. | |
|
I värsta fall, bege dig till närmaste BMW-återförsäljare och be om ett utdrag på bilens utrustningslista. Fin M535:a du har! :) mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
hej! står inget i motorrummet.. får ringa bmw!. fredrik: tackar..... Länk |
|
| Olin: Är du ifrån ljungby? Möjligtvis inte du som var med hemma hos Märtha i haverdal för några år sedan på midsommar? din bilsmak verkar bekant. | |
|
jo det är jag.... ser att du sålt din e28....inte bra=) dock en e24 ser jag... funderar på att åka en sväng till halmstad på lördag, ska väl vara nån träff vad jag förstått mvh olin Länk |
|
| Hehe jo de va några år sedan. Jepp trivs bättre med den. Ja precis själv vet jag inte om jag ska dit då jag inväntar delar till 635:an som jag vill skruva dit, men får se Kanske avvarar ngn timme.. Rullar din 633:a eller? e28:an är ju riktigt fräsch! | |
|
tjena var du på träffen!? jag hoppade det.... 633an rullar inte är bara ett tomt skal som snaart ska få lack! men jag hittar inte lackkoden!! bmw kunde inte få fram den... mvh Länk |
|
| Jepp det var jag men hade ingen egen bil med mig eftersom jag inte han klart.. det var en trevlig träff.. lite väl många sönderstaylade e36:or bara men de är ju som alltid annars :) Ohh fan låter ju jäkligt skumt.. De borde ju kunna skaffa fram den.. annars får du väll ringa till tyskland :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.