|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder... Jag ska fixa lite rost i bakkanten av ena skärmen bak och bakspoilern täcker tyvärr det omrdet. Är det ngon som vet hur jag monterar av spoilern bak? Jag har monterat av framspiolern tidigare och vet att man avlägsnar den med fyra muttrar bakom listerna fram men s ser det tydligen inte ut bak... till mitt stora förtret. Hoppas p snabba svar d jag gärna vill ha det gjort nu i helgen. Ursäktar mig för avsaknaden av (bokstaven som ser ut som ett A fast med en ring över...) jag kan inte skriva en sdan bokstav för den knappen funkar inte längre... inte min enter-knapp heller s allt blir i ett stycker tyvärr. Tack p förhand //Marcus Mitt åk: Länk | |
| Om det är stötfångaren du menar så sitter den med två skruvar underifrån. Du måste först ta bort den svarta plastbiden som sitter längst ned. Den sitter med ett par plastnitar i ändarna och sedan är det bara att rycka loss den rakt bakåt. Där under hittar du alltså de två skruvarna som håller stötfångaren. Sen sitter det väl några plastnitar i hjulhusen också. | |
|
Ok, tackar, da vet jag var jag ska leta. Men dessa plastnitar, gar dem att ateranvända eller bör jag skaffa nya innan jag börjar sa jag slipper köra utan stötfngare bak? ///Marcus Mitt åk: Länk |
|
| Plastnitarna är av expandertyp med en pigg mitt i. Är man bara någorlunda varsam när man drar ut piggen så brukar de gå att återanvända. Skulle någon gå sönder så kan du lungt köra utan den tills du kan köpa ny nästa vecka. | |
|
Tackar, sadet är bara att dra ut nitarna lite varsamt. Ska göra ett försök efter frukost. Tack ennu en gang//Marcus Mitt åk: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.