|
|
|
|---|---|
|
hej! jag letar förbrilt efter den rätta M3an men har inte hittat nån än! jag har spanat endel på denna men den är lite dyrare än ja tänkt. men samtidigt så har den ju inte gått så långt och är en -05 istället för en -03 som ja tänkt. är det nån som vet om det är plus moms i priset? bilen-->Länk | |
|
Om du ändå är uppe i den prisklassen så hade jag tittat på bmw.de istället. Jag hade helt enkelt inte vågat riskera så mycket pengar när jag inte kännt mig trygg med handlaren som jag köper av. Om du kollar hemsidan så tycker i alla fall jag att det ger intryck av en bakgårdshandlare. |
|
| hhmm.....jag kanske hade fel för han verkar ha väldigt många -05:or och det är väl ett lite seriösare tecken men jag hade nog kikat in på bmw.de istället och väntat tills rätt bil dykt upp. | |
|
450000 är inte "misstänkt billigt" i mina ögon iaf... |
|
| men hur kan en -05 med 800mil på mätaren inte kosta mer än 70000 mer än en -03 på 4000 mil? | |
| 74827Euro? Vad är det för något då? | |
| Här en i Sverige: Länk | |
| Syntax error..... Nypriset lär det väl vara förstås! | |
|
JpM3: Priset är inkl moms. Tycker inte priset är misstänkt billigt. En ny bil för 700' är sällan en bra investering och värdeminskning den första tiden är sanslös. Även den som köper denna och har den kankse 2 år kommer att känna av en rejäl värdeminskning men självklart i något lugnare tempo... ___ //Ulf |
|
|
jag tror att det bästa klippet gör man om man köper som jag en -03 nånstans mellan 350.000-370.000kr med hyfsat låga mil,då får du en bil som har gjort det största tappet redan och du kan ha bilen ett tag utan att vara orolig för att värdet sjunker med 100.000kr efter ett år.. rascal.. |
|
| En bil är aldrig billig, men bra pris det är en helt annan femma =)) | |
| ok kanske är ett riktigt pris. men jag har sagt en max 400.000:- men fasen får ju nästan en ny bil för 70.000:- extra ju | |
|
Här har du ytterligare än M3 cab med hardtop. Länk |
|
|
Den sista bilen va riktigt läcker. Hardtop gör stor skillnad på bilen tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.