|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är dom nya huvarna bättre än de som satt på original? Eller kan man räkna med samma problem om och om igen. Min -01:a har fått huven utbytt tidigare men jag hittar som väl är ingen rost (ännu). Har gett gett den en omgång med linolja i plåtvecket. |
|
|
Ja det var ganska otydligt om det var ny eller begagnat. Men om har jag kollat rätt så ligger en ny huv på 2850:- + frakt + lack man lär bli runt 5500:- fattigare.... :-( Jag har en känsla av att om 5-10 så rullar det massor med rost skadade (fullt synliga) E46:or på vägarna. Vilken skamfläck! BMW M-POWER |
|
| Sprätta kittet, blästra, kitta om grunda med etsande grundfärg och lacka. Så tror jag det får bli för mig :) Känns jobbigt att betala dyrt för samma crap. Linolja enl. BjörnB är nog inte heller så tokigt även om jag tror att man kan få problem ändå. Om 5-10 år kommer troligen många andra lika gamla bilar också vara fläckiga, men i.o.f.s är ju BMW i en prisklass snäppet över medel... | |
|
Hur vet jag om jag har 6 eller 12 års rostskyddsgaranti? (330 uttagen 2000-08-15 i tyskland, till sverige 2001-02-15) Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
From 2004 gäller rostskyddsgarantin 10 år, tidigare 6 år Länk BMW CS #5139 |
|
| Hej! gäller rotskyddsgarantin på import bilar också eller? | |
|
Boom: ja. // Erik |
|
|
Synd. Ingen som har nåt bra exempel på nån form av goodwill jobb som gjorts ändå? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.