|
|
|
|---|---|
| Tänkte införskaffa ett nytt rostrfritt sportsystem till min M3 Cab -97? Vad rekomenderar ni jag vill inte att det ska höras för mycket vid normal körning. | |
|
Jag monterade Feritta på min 328. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kan helt klart rekomendera Eisenmann Super Sound! Mvh Björn Länk |
|
| Jag köpte ett Feritta till min m3 98- hel nöjd... | |
|
Eisenmann låter bättre än ferrita, iaf enligt mig och jag har hört båda live! Mvh Per |
|
Gemini__ |
Bra mycket dyrare också =) Ferrita-system till en M3 E36 är nästan gratis (nåja) vid en direkt jämförelse. |
Gemini__ |
5995kr kostar ett Ferrita-system från kat och bakåt till en M3 E36:a, det får man inte ens en slutljuddämpare för hos Eisenmann. Föredrar Eisenmann dock, men prisskillnaden kan vara intressant att veta iaf. "BMW M3 E36 Sedan, Coupé - Art. nr: BWK 30001S Årsmodell: 1993-1998 / Specifikation: Från katalysator och bakåt. Utförande: 2x2½˝. Ändrör 2x3˝ modell: K förskj. lika org. Pris inkl. moms (frakt tillkommer)" |
| Köp Eisenmann. Du blir inte besviken! Jag böt på min 330 -02 och är grymt nöjd. | |
| Har Supersprint till min M5-03.....Låter grymt "mullrigt"Kan varmt rek det.. | |
|
Jag har tidigare kört med G-Power på M3:an och nu har jag Eisenmann ss. Dom låter mycket båda två, speciellt mellan ca70-90 på 6:an blir det väldigt dovt ljud inne i kupén. Men det låter gott som f*n!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.