|
|
|
|---|---|
|
e det nån skillnad på stylingspoilers till dom olika modellerna på bmw e36?? om man ska beställa spoilerpaket måste det vara till precis din model.. typ 320 , 325 , 328 o.s.v??? ( e36 ) mvh jensa | |
| skillnaden ligger snarare i om det är coupe, compact eller sedan modellen av E36. | |
| ändring :^P skillnad mellan coupe sedan compact?? | |
| ja... det där ska man vara noga med | |
| ja coupe och sedan kan ha samma spoilers men compakten vet jag ej men tvivlr på det | |
|
compakten har samma spoiler i fram, men inte i bak, den är kortare. |
|
|
Kan verkligen coupé å sedan ha samma spoiler, alltså kjol?? Det tycker jag låter högst tveksamt med tanke på att coupén är bredare. Annars skulle väl inte stylingen finnas till coupé och 4d. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| gammal tråd, men ser orginal spoiler fram likadan ut på 325-92 som 328-98? | |
| Passformen är detsamma... men det skiljer lite i utseendet. På 92:an är "gallret" (horisontella plastbitar som finns mellan dimljusen) på spoilern glesare än "gallret" på 98:an. | |
| varit å kollat på en 328 -98, har likadan spoiler fram som min 325-92:a, import båda två.....328 är tydligen tillverkad 11/96, men är ändå en -98 när denb lämna dyskland, är de dumt att köpa den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.