|
|
|
|---|---|
|
tjena. jag är på jakt efter en 330 cab, den här uppfyller alla mina önskemål men priset får mig att fundera .(tycker den är lite för billig!!) Om vi tar M-huven som ett exempel så kan den vara utbytt för att den varit krockad... eller? tacksam för diverse tycke och diskussioner Länk | |
|
Vad jag vet så säger ryktet att handlaren är seriös och det verkar ju som föregående ägare försökt göra en M3-look-a-like så det är nog föklaringen till huven men är du intresserad så får du väl kontrollera bilen. Priset har jag svårt att kommentera då jag inte har kolla på cab-priserna men så billigt har jag svårt att tycka att det är. M3:or (med tak) och samma mil kostar ju inte så förfärligt mycket mer. ___ //Ulf |
|
| just det. exakt min poäng. en m3 kostar inte mycket mer, varför lägga ner så mycket tid o pengar på att få den o se ut som en M3 då??? | |
|
Nja, en M3a kostar MINST 50' till...och en M3 cab ännu mer, kolla exvis denna: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
...och här är några M3 2002-or från PowerBörsen: Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| ja. ok då... LITE mer =) men jag blir misstänksam. -01:or ligger runt 250.000. om det inte finns något skumt med den så tar jag den om den e kvar i början på maj. mums vilken gobit... | |
|
En stylad bil i den prisklassen springer inte iväg. Man begränsar målgruppen genom ett sådant utseende. Behöver inte alls vara något fel på den. Väldigt sänkt för övrigt, kommer den över fartgupp tro... ;) Arbiter elegantiarum |
|
|
Jag tycker priset verkar ganska rimligt. 7500 mil och en 02:a. Om den är importerad (vilket du bör kolla) bör du kolla de vanliga grejerna: hur slitna är förarsätet, växelspaklädret, pedaler, ratt, etc. Ta en blöt trasa och dra på lädret (om färg finns på trasan kan det vara fixat). Sen skulle jag också m-testa den, i a f om den är importerad (oavsett om handlare säger att allt är perfa). Lycka till. En jävligt kul bil är det ju. |
|
|
Dessutom så är väl bilar med rödläderklädsel inte alltid de mest lättsålda. ___ //Ulf |
|
| tack för alla svar. den röda läderklädsen kan jag hålla med om att den e lite skrikig och därmed svårsåld. jaja, jag får välk åka upp o kolla på den.. | |
| Den röda klädseln är enbart kul i en mera modest kontext så som bilen såg ut i början av sitt levene. Jag kan föreställa mig hur folk resonerar. En stylad bil som har varit i händerna på någon ungdom eller liknande som har kört skiten ur den. Samt skruvat den sönder och samman både mekanisk, optiskt och mätarställningsmässigt... Sen så är det sååå opraktiskt med en bil som totalt saknar markfrigång. Men så sniffar jag på den magiska 40 års gränsen snart. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.