|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det någon/några platser enligt tradition??? L | |
|
Brostugan onsdagar .. eller kanske öst100 varva sommarkvällar. =) Men det är ganska blandat. Finns inget spec M5-hangaround ställe, möjligtvis lokala bensinmacken i vårby gård ;) |
|
|
Om det finns flera M5 e39 ägare som är intresserade kan vi ordna en träff i brostugan. Vad sägs? //Agge |
|
| Låter kul Agge jag kommer :) | |
|
BMW CS träffas enligt tradition vid Brostugan varannan måndag från 18-blecket. Första träff 2006 är 15 maj. ALLA med BMW är välkomna, medlem eller inte, gammelbil eller nyare, det spelar ingen roll. Vi som inte kör M, tittar gärna avundsjukt ;-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Det där med brostugan låter kul, jag kan tänka mig att ta mig dit någon kväll. Mvh Crille |
|
|
Ni får komma med förslag när ni vill träffas. För mig spelar det ingen roll vilken dag det är. Passar nästa söndag tex? //Agge |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag har nybesiktigad bil!!!! Säg bara tid och plats så våldgästar jag med min M635:a MVH Patrik |
| M5-träff låter kul, brostugan verkar ju vara en lämplig träffplats isf! | |
| Jag har inget för mej ikväll.... =) | |
|
Skoj att det är lite sug efter att träffas! låter som att brostugan är alternativet. Någon som vill visa upp upp bilen i helgen?? L |
|
|
Söndag lät väl OK, gärna sen eftermiddag, ska vårstäda på tomten hela helgen :o( Patrik: din M ser ruskigt fin ut på bilderna, hoppas du kommer med den :) |
|
| Nu på söndag Brostugan på kvällen kanske? | |
|
För mig är det ok imorgon kväll. Bara vi får ihop några bilar så. Vilken tid hade ni tänkt? //Agge |
|
| Jag hakar säkert på med mitt gamla bojsänke =) | |
| Jag kommer, vilken tid? | |
| 18.00? | |
|
18.00 blir bra! L |
|
| kl 18:00 är perfekt | |
|
Är även alpina välkomna till brostugan....? En gång V8:a alltid V8:a... |
|
| Känner ni varandra allihop eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.