|
|
|
|---|---|
|
950 pix för två låter för bra för att vara sant. Är det någon här som köpt lampor från denna säljare? Är det originallampor? Länk //Player | |
|
Vet ej om det är original,det låter onekligen väldigt billigt.Men jag har faktist sett för 700:- paret på blocket.När jag mejlade på den annosen hävdade han att det var original.Enda möjliga är väl att köpa och se med risken att förlora x-antal hundra. /Whalle |
|
|
Här är en länk.Länk /Whalle |
|
|
Okey så det finns flera säljare med lägre priser tom. Magkänslan säger direkt att detta är kopior från kina. Väljer andra. //Player |
|
|
Jag köpte mina för 75€ paret, det står phillips på dem men vete f*n om dom e äkta. Hursomhelst så funkar dom utmärkt. Av två onda ting ska man alltid välja det värre! Då får man bonuspoäng! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Player : 1a annonsen visar en Osram Xenarc lampa :) inte en Philips :) Jag betade 250 kr st de lyser utmärkt original nä knappast eftersom det stog Philips artilkelnummer på på kartongen men var överstycket. Länk Osramkopia Länk Philips äkta. Länk Det finns inget som säger att dessa skulle vara sämre än de dyra då denna prisnivå motsvarar vad "äkta vara" borde kosta de fungerar i allfall utmärkt. Ett kraftigt överpris på Xenonlampor mot vad det kostar att tillverka dom= tcaksamt att sidoimportera . ///MVH Hasso Länk |
|
hasso uppmärksamt ang annonsen! Var hittar jag så billiga lampor, 250 pix. Kan vara värt att pröva. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Player: Av en annonsör Ronnie på blocket från Södra Sverige , men priset skulle förmodligen höjas sa han. 400 är fortfarande billigt. Jag köpte mina i januari se bloggen. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.